Brevbärare Ivarsson

Jag mår väldigt bra! Känns som om jag skall börja med att skriva det, eftersom det inte är mång inlägg i denna blogg som börjar på det viset.
Det har varit helt underbart väder i några dagar nu och jag har suttit på balkongen och skaffat mig några ytterst få fräknar. Solen och vårkänslorna gör mig lycklig.

Annars rullar livet på väldigt bra. Jag är fortfarande rätt trött efter en dag i skolan, men det känns ändå okej. Däremot är jag väldigt trött på att käka antibiotika. Jag har så sakteligen börjat förstå att mitt immunförsvar inte längre fungerar. Några veckor sedan fick jag bihåleinflammation. Då jag varit utan antibiotika i fyra dagar var det dags igen. Njurbäcksinflammation. Nu snackar vi smärta. Jag har kräkts så ont det gjort. Men medicinen har hjälpt och jag har åtminstone inte ont längre!

Men, det är tröttsamt eftersom jag vill komma igång med träningen. Jag är grymt motiverad och det kliar i benen! Jag vill träna! Det går inte när man äter antibiotika. Eller, går gör det väl, men jag tror inte att det är så bra. Sista dagen för njurbäcksmedicinen är idag så nu hoppas, hoppas, hoppas jag att detta skall vara den sista omgången medicin på åtminstone ett tag.

Jag har fått fast anställning!!
image98
Så numera kan ni kalla mig Brevbärare Ivarsson!

Kommentarer
Postat av: Christina69

Får säga grattis till jobbet som kunglig brevbärerska! Synd bara att jag inte kan få sån kungligt och trevlig postbesök till min enkla brevlåda!!
Härligt att livet rullar, fy fan för medicinhelvete säger jag bara.....
Ha en underbar helg!
Kramar Christina

Postat av: MalinS

va skönt att du mår bra, och du var väldigt söt på bilden:) kul med jobbet!

2008-02-15 @ 20:53:28
Postat av: rebecca

grattis till jobbet och krya på dig :)

2008-02-15 @ 23:26:28
URL: http://rebeccaekstrom.blogg.se
Postat av: Köksbiträdet Bengtsson

Och jag mår också väldigt bra. Undrar just varför... Puss

2008-02-16 @ 13:07:55
Postat av: Isabell

Fan va snygg du är älskling

2008-02-16 @ 17:12:46
Postat av: Elisabet Roslund

Vilken vilja och vilken kraft du har Johanna.
Och vad glad man blir när man ser dej på alla korten. Sköt om dej!!!!!
Kram/Elisabet

2008-02-16 @ 21:07:41
Postat av: Louise

Grattis till jobbet :)

Håller med om njurbäcksinflammation,
har haft det själv...och det gjorde verkligen ont :(

Krya på dej..

Kram Louise..

2008-02-17 @ 20:00:13
Postat av: fanny

gud, du förtjänar verkligen att må bäst! du är otroligt stark, och din blogg är väldigt rörande. fortsätt så, jag tror de här erfarenheterna kommer göra ditt liv till något alldeles underbart. sköt om dej

2008-02-17 @ 21:18:03
Postat av: fanny

gud, du förtjänar verkligen att må bäst! du är otroligt stark, och din blogg är väldigt rörande. fortsätt så, jag tror de här erfarenheterna kommer göra ditt liv till något alldeles underbart. sköt om dej

2008-02-17 @ 21:18:08
Postat av: Elin w

Jag tycker din blogg är jätte mysigt^^ Snygg bild med ;) Hoppas du ha det bra!

2008-02-18 @ 19:11:43
URL: http://teacoffeeandlove.blogg.se
Postat av: Anonym

hej! har precis läst din blogg, måste säga att du fått mig att tänka om :) kul att läsa att du mår bättre och bättre, sköt om dig, kramar johanna.

2008-02-19 @ 20:11:54
Postat av: Bloggläsare

Hej "brevbäraren",jag är en okänd bloggläsare,som läser lite då o då och häpnas över att du hela tiden är så positiv trots allt du fått genomgå. Jag tycker att du är en riktig tuffing och hoppas att du slipper käka mer antibiotika. Allt gott önskar jag dej/Kram Bloggläsare MP

2008-02-19 @ 20:45:56
Postat av: emma

Grattis till jobbet! Har följt dig här på bloggen under din sjukdomstid och är så roligt att läsa att du nu är frisk och mår bra!! Lycka till i framtiden och lycka till med bok-skrivandet, du har verkligen talang för att skriva! Du förtjänar allt det bästa Johanna!

2008-02-27 @ 11:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback