Stress

Finns det något som heter psykisk stress? Hjärnstress? Eller kanske bara vanlig stress? Jag vet inte, men något i den stilen tror jag att jag i alla fall att jag har drabbats av.
Jag lade ner en ganska stor kurs på hundra poäng, vilket känns väldigt bra. Nu skall jag nog kunna ha lite mer energi till de andra ämnena, tänkte jag.
Så blir det säkert också, det handlar nog bara om att ge det lite tid. Just nu är det en del annat som tar upp mycket av min tid men efter ett tag brukar man ju faktiskt att få in lite mer rutin på vardagen.

Mamma bokade psykologsamtal om några veckor.
Då, tyckte jag att det var en dum idé.
Nu, längtar jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tur att det finns kloka mammor!
Kram/Elisabet

2007-09-13 @ 19:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback