I bilder

Jag kände att det förra inlägget blev lite väl deppit, jag är ju inte nere hela tiden! Faktiskt väldigt sällan om jag skall vara ärlig. Jag gör massa roliga saker och jag är så glad att jag har mina vänner och min släkt.


image78

Förr paddlade jag väldigt mycket. Det var både lite tävling och för skojs skull.
Nu har jag inte paddlat på två år.
Vi hyrde kajak och kanadensare då vi skulle träffa vänner till familjen igår och jag hade bestämt mig för att testa igen. Jag var dock rätt tveksam till om jag skulle klara av den ranka kajaken. Dels eftersom mitt balanssinne måste ha rubbats en hel del och dels eftersom hela min kropp förlorat väldigt mycket muskler sedan jag blev sjuk.
Men visst klarade jag det!
Och det var total lycka! Jag blev jätteglad samtidigt som jag insåg hur mycket jag saknat paddlandet..

image79

Här är två av mina bästa vänner! Sofia och Eva. Vi har alltid kul ihop och är det något jag är glad för, så är det för dessa två.

image80

Här är Emma med också! Emma är min glädjespridare i alla lägen. Hon är den som ringt varenda dag då jag haft cancer, ibland flera gånger om dagen, bara för att kolla hur läget är och oftast för att ge mig dagens enda skratt.
Du är underbar.

image81

Och så en glad jag!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Isabell

Snygging!

Postat av: Elisabet Roslund

Oh! vad jag beundrar dej Johanna och på det sätt du beskriver allt. Din livsglädje, din närhet och kärlek till din familj och dina närmaste. Jag vet att du har mycket att ge till alla och jag är glad för att jag har fått lära känna dej genom din blogg. Att ta vara på var dag ska vi alla göra och många dagar, många år har du som ska berika ditt liv. Du ska sitta gammal en dag och tänka tillbaks på allt, vilket innehållsrikt du har levt. Allt, allt gott önskar jag av hela mitt hjärta dej Johanna
Kram/Elisabet

2007-08-19 @ 13:20:06
Postat av: Mats Bengtsson

Hej Johanna! Jag ville bara hälsa och säga att jag lever. Hoppas allt är bra med dig, du är ju urläcker på bilden! Pussas/ Mats

2007-08-19 @ 18:38:46
URL: http://myshit.blogg.se
Postat av: Fanny

Kajaken kommer jag ihåg, vi var ute flera gånger på sjön och paddla när vi var små och du var verkligen grym. Du försökte lära oss hela tiden, haha! Du är så söt på alla bilder, skönt att ni hade det super bra i Frankrike (L)

2007-08-19 @ 20:11:11
Postat av: Sofia

Och jag är så fantastikt glad att jag har dig! Vad hade jag gjort annars?!
Kärlek!

2007-08-19 @ 21:43:35
Postat av: Mats Bengtsson

Du kan få... Fan, du är värd mycket Johanna, måste tänka ut något bra. Btw, vad hände med din kompis Anna? Blev hon osugen på att träffas nere i SB?
Puss och kram/ Mats i hagen

2007-08-20 @ 08:56:53
URL: http://myshit.blogg.se
Postat av: it-girl

vad fin du är!! kram

2007-08-21 @ 19:38:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback