Frankrike -07

Hemkomna från Frankrike är vi! Supernöjda och glada.
Vi hyrde samma lägenhet som vi gjort de tidigare åren vi varit där, och det blev precis lika bra även i år!
Tack för alla kommentarer, visst är det skönt att vi nådde fram till vårt delmål, eller vad man nu skall kalla det. Vi har ju längtat så efter resan och då vi bokade biljetterna var jag verkligen jättedålig.
Vissa stunder tvekade jag på att jag ens skulle komma till Frankrike.
Men det var bara de stunder då jag hade riktigt ont och då vardagen endast överlevdes med morfin.
Nu är det över. Det jag längtat efter så länge är över och nu blir det snart höst.

Men skönt och kul var det så länge det varade!
image67
Det är vackert i St Paule.

image68
Liten lillebror stilar sig i poolen!

image77
Vi satt i bilkö. Men det var inte tråkigt för det!

image70
Jag har två väldigt fina bröder.

image72
Den ena var redo för dem stora vågorna!

image73
Mamma och pappa var också glada!

image76
Jag, med mina jättehänder, tackar för en härlig semester!


Nu skall jag ut och segla i några dagar! Vi hörs senare i veckan, ta hand om er.
Kram

Kommentarer
Postat av: Elisabet Roslund

Härligt Härligt Härligt!!!
Kram/Elisabet

2007-08-11 @ 16:25:54
Postat av: Connie

Hej!
Skönt att ni har haft det bra. Vilka underbara bilder,det ser så skönt ut.Ha det bra,Kram Connie

2007-08-11 @ 18:14:53
Postat av: Malin

Vilken underbar glädje i alla bilder och GLAD blir jag av att titta och läsa!
Du är min idol! Kraam

Postat av: Caroline

Vad härligt det ser ut.. och vad fin du var i dina glasögon hoppas allt är bra och att du får ett par fina dagar på havet. pussss

2007-08-11 @ 21:09:43
Postat av: Elisabet Roslund

Glömde att skriva att det är en fin familj du har!

2007-08-12 @ 20:38:37
Postat av: Moa B.

Hej Johanna!
Det verkade som du och familjen fick en toppen semester ! Även om det var lite jobigt här hemma så hoppas jag ändå att ni bara kunde vara och njuta av ett härligt land, skön semester och att få vara tillsammans!
Ses på den stora dagen!
Kramar!

2007-08-13 @ 11:51:32
Postat av: Jeppe.

Måste säga att jag ser väldigt snygg ut när vi sitter i bilkön ;)

2007-08-13 @ 22:59:28
Postat av: Malin Andersson

Johanna du e så fiin ! Du ska verkligen vara stolt över dig själv. E så glad att du har kommit igenom detta ! Ta hand om dig gumman ,vi ses !

2007-08-14 @ 00:08:46
Postat av: Anonym

vad roligt :)

2007-08-16 @ 11:42:07
URL: http://maddelue.blogg.se
Postat av: Sofia

Vilka underbara bilder, så obeskrivligt skönt att se dig så där glad igen!O jag måste ju säga att du klär jävligt bra i den där färgen, du e såå snygg!
Kärlek!

2007-08-16 @ 14:07:32
Postat av: josiiee

ljuvliga bilder!

2007-08-16 @ 16:54:53
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion
Postat av: Eva

Galet härliga bilder =)

2007-08-19 @ 17:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback