Söndag kväll

Söndag kväll, underbart! Det är inte ofta man längtar till måndag, kan faktiskt inte komma ihåg en enda gång jag längtat till måndag.. Men någon gång skall ju vara den första! Så. Nu längtar jag i alla fall till måndag, bäst att motivera kanske. Jo, det skall bli skönt att veta vad som kommer att hända, skönt att bara kunna gå efter ett schema, skönt att någon annan planerat min dag. På så sätt är jag övertygad om att dagen kommer gå såå mycket fortare, och sånt gillar vi! Känns som om min vardag går åt till att fördriva tiden, ”kan det inte bara bli nästa vecka” ;  ”snälla gör så att det bli måndag, eller tisdag, eller onsdag, eller vilken dag som helst, låt mig få veta!” Ungefär i den stilen går mina tankar. Det skall bli så ofattbart skönt att få något konkret gjort, jag vill inget hellre än att de skall ringa och tala om för mig exakt vad som kommer att hända, jag vill veta!! (Har hört att det kallas frustration).
117821-2
Idag har annars varit en ganska bra dag, var iväg med Emma och Sofia o kikade lite innebandy. Tittade på vårt gamla lag, Hindås IBK, det var väl ingen fröjd att se kanske, men jag tror inte spelarna var nöjda med spelet heller. Det är sådana matcher man inser vilket bra beslut man tog då man bestämde sig för att inte fortsätta spela denna säsong.
Just de, för alla er om aldrig ser mig på msn längre, höhö, jag har för tillfället bara 15 kontakter, (reespekt) mitt msn har helt enkelt slutat fungera, visst det kan ibland vara skönt att slippa prata med alla man inte vill prata med, så för er som har mig på listan, Känn Er Utvalda! ;)
Nu har jag snackat ett tag med Fanny i telefon, det kändes jättebra det var allt för längesen vi sågs,och jag vet, det var bara två veckor sen. Men utan vissa människor känns tiden längre än med andra, ganska logiskt kom jag på. Jaja, nu är klockan snart läggdags, yippey, snart måndag! Måndagar skall nog bli min nya älsklingsdag!
Och föresten, Nisse jag måste få receptet på kyckling-grejjen vi fick i lördags, mums ;)
Tjipphaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback