Kanelbulledagen

Kanelbulledagen, de skall ju firas! Åtta små nybakta bullar har jag fått i mig hittills idag, firas var ordet. Gick till skolan idag, kändes faktiskt helt okej, riktigt roligt emellanåt, de brukar bli så när man är med Anna, sjukt kul är hon, själv säger hon att hon inte kan förstå att jag tycker hon är rolig. Men det är nog just därför jag tycker hon är så rolig, för att hon själv inte vet om det.
KanelbullensdagDet börjar mörka utanför mitt fönster, underbart, äntligen. Skymmning betyder kväll och kväll betyder att det inte är långt kvar tills det är imorgon. Något nervös faktiskt, konstigt nog tycker jag, har gjort de så många gånger förr så varför skulle jag inte klara det denna gången? Ja, inte vet jag men det är väl helt enkelt lite för mycket att tänka på för tillfället. Gårdagens iaktagelser ledde till en del mycket intressant fakta, i alla fall enligt mig själv, mycket underligt hur människor kan reagera så fantastiskt olika på exakt samma sak.

Idag kommer LOST! För gud skull, kära vänner, missa inte detta underbara program, bättre blir det inte.
Nu skall jag fika med mormor! Tjipphaj


Kommentarer
Postat av: killamigirumpan

jamen hallå eller!åtta kanelbullar!
tjockast ever=)
=)=)=)=(=)=)=)=(=))=

2006-10-04 @ 23:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback