Kan det inte börja snöa snart?

Världen är bra vacker ändå =)
Och förresten, har du inget bättre för dig tycker jag du ska gå o se Djävulen bär prada, det gjorde jag idag, den var bra, sen drack jag te och pratade med tre underbara människor, jag tycker så mycket om er, ni gör livet lättare att leva.
Idag har varit en bra dag, vi fick tag i ett skit fräckt tyg som jag ska ha på fredagens party, och sen installerade pappa en grej så att man kan höja och sänka övre delen av sängen. Perfekt, jag har inte kunnat ligga ner senaste, det går inte att andas. skit ont. panik. Nu är det i alla fall lite lättare, slipper man ha åtta kuddar. Det är ju bra.
Idag spelade gais mot aik, resultatet, antar jag att man far vara nöjd över. Men bäst var på tåget mot stan, jag satt brevid tre aikare som nog börjat sin förfest på tåget redan i stockholm. Jag pausade helt enkelt mp3, haha det brukar jag faktiskt göra, pinsamt jag vet. Men det är jättekul och tjuvlyssna på andra, oerhört intressant faktiskt, ett tips. I vilket fall som helst var dessa aikare hur sköna som helslt, verkliga rå-moderater, hur fördomsfulla som helst och aldrig har jag hört så mycket om göteborgare på så kort tid. Det var riktigt kul.
Nu ska jag sova! Ha en fortsatt bra kväll kära medmänniskor

Kommentarer
Postat av: Isabell

Älskar dig (L)

Postat av: emma

HATA AIK!!!!haha pouss

2006-10-31 @ 21:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback