Godmorgon

Godmorgon, hoppas ni sovit gott, för de har inte jag! Jag var visserligen helt slut igår kväll, efter fikande på stan, vilket var riktigt trevligt, det blir jämt så himla mycket skratt när man träffar Natalie, precis vad jag behöver =). Sen åkte vi och firade min kusin, 16 år fyllde han, inte dåligt! Jag kollade på fotbollen, jävlar, det var riktigt kul att se Sverige, för en gångs skull måste jag säga.. Men trots att tröttheten hotade med att fullkomligen trycka ner ögonlocken på mig kunde jag inte somna, jag låg där och tänkte på allt som kommer hända, men framförallt på allt som inte kommer hända, gud hur mycket är det egentligen jag kommer tvingas väljas bort, vad kommer jag aldrig få chansen till igen?! Trots att jag bara orkar leva en dag i taget gör jag inget annat än att tänka på framtiden.. Framtiden känns så ovis, det är inte mycket jag förstår och idag vill jag bara att allt skall vara precis som vanligt, att det skall vara en såndär helt vanlig söndag, en söndag som oftast består av ångest, trötthet och plugg. Låter skit tråkigt, jag vet! Men tro mig, allt är bättre än en ovanlig söndag, en sådan som idag..

Jag skall i alla fall iväg och kolla på Innebandy, de ska bli riktigt kul, jag saknar bandyn, till och med riktigt ordentligt, men men vad skall jag göra åt saken? Jag längtar efter att få spela, men jag längtar verkligen inte efter mitt gamla lag.. Och föresten kommer det nog inte gå o spela innebandy på ett tag, rent fysiskt alltså. Hoppas ni får en fin söndag, hörs ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback