Fredag

Fredag, göttans, det gillar vi. Godmorgon föresten, nu har jag återuppstått från min skönsömn. Typ.
Känner mig faktiskt riktigt pigg, glad att det regnar, nu ska jag använda mitt nya paraply jag fått ;-)
Skall till skolan sen, kändes bara inte som någon större idé att gå dit på morgonen, håltimme och tyska, nja det är inte nödvändigt. Men på eftermiddagen har vi engelska och gympa, plus möte med kurator och syo, bäst att åka dit en stund ändå.
Gårdagen gick bra. Det var bara lite blodprover och en spruta, sen kunde jag åka hem igen, skönt. De är verkligen jättesnälla där, på den där avdelningen, men jag trivs ändå bättre utanför. Utanför sjukhuset alltså. Sen åkte jag o mammsen och köpte stövlar, gött med ett mindre höstproblem att ta tag i, jag hatar allt vad höst/vinter-skor heter.
Just det, jag körde hem från Mölndal sen! Hah, jag är riktigt stolt, har ju kommit lite på efterkälke vad gäller det där med att lära sig köra bil, men det går framåt och igår gick det riktigt bra, hela vägen till och med.
Idag skall fia och emma komma hit, äta taco o kika film! Det skall bli så mys, underbart att få något annat att tänka på en stund!
Nu ska jag duscha. Ha en underbar fredag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback