stopp

det är stopp i fötterna. ingen blodcirkulation överhuvudtaget. när jag ska gå känns det som om jag stödjer hela kroppen på ett par kalla stumpar! Det är faktiskt skit äckligt, helt avdomnade är dom. Luktar medicin gör det också, hela tiden, drar jag ett djupt andetag luktar det fruktansvärt illa. kanske är det för att jag har näsan för nära mun, men jag tror inte det. för det luktar lika illa efter jag borstat tänderna. Nej det är något annat, en speciell lukt som får speciella bilder att flasha förbi ögonen. jag vill att det skall lukta hav. hav och sand och berg och sommar. jag vill ha värme. jag vill köpa hårinpackning och ny plattång. jag vill vara frisk. ush idag är ingen bra dag. skolan har fungerat, har känt att jag klarat av allt ungefär så som jag velat, det har varit en sak som tagit tid men som ändå hjälpt till att skingra tankar och träffa människor. men nu. nu är det nog för mycket. och jag vet inte vad jag skall göra åt saken heller, måste fundera.
sömntablett o godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback