Piggo

Idag har jag nästan känt mig helt frisk. Jag har inte ont någonstans längre och den ständiga huvudvärken är som bortblåst, fötterna är helt bortdomnade, jag känner dom inte överhuvudtaget, så nu har jag ett problem mindre eftersom jag inte känner smärtan i fotlederna, haha =)  Det har varit en väldigt vanlig dag idag och riktigt roligt har jag haft! Var och hälsade på systrarna Kristenson vilket var supermysigt, det var så skönt att träffa dem och att jag samtidigt kunde vara pigg, det känns som om då jag träffat kompisar på sista tiden har jag alltid varit trött eller haft ont. Eller så har inte hjärnan velat arbeta tillräckligt mycket för att komma ihåg vad som sagts eller vad jag själv ska säga. Idag var det annorlunda, idag var första dagen på uppehållet som jag kände att det faktiskt var uppehåll, att jag faktiskt mår bättre under de perioder jag slipper behandlingen.

Nu hoppas jag bara att jag ska orka med nyår, åtminstone en stund. Imorgon blir det vilodag, äta ordentligt och sova mycket, ladda upp krafterna.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Var underbart att träffa dig(L)

2007-01-07 @ 23:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback