OS-Krönika

Kollar på OS-krönikan, herre vilken känsla! åå, det är så jävla kul, så spännande, jag älskar OS, jag älskar vintern! Det är ju själva fan att det inte kan bli lite sådan här, alla pratar om det, att julkänslan inte infunnit sig för att det inte är något julväder överhuvudtaget..
Idag har jag i alla fall gått alldeles för länge i fel skor, det känner jag nu, fotlederna protesterar högljutt! Men vad gör det när man skrapat ihop veckans fjärde mvg, köpt klart alla julklappar, (förhoppningsvis) klarat av ytterligare ett matteprov, fått en gladare mamma och bara har en julavslutning kvar till lov!
Oj. Det var riktigt längesedan jag fick knopat ihop sådär mycket positivt på så kort tid, det var värst vad mycket bra som hänt om jag tänker efter! Vad bra det känns! Konstigt..


Otto
Otto

Jag har en nyklippt hund här hemma med, en riktigt snygg sådan, vilken herre - nu är han redo för att träffa kvinnan i sitt liv, Mollan herself =)

Idag hade mor varit hos kuratorn, hon pratade lite med mig om det. Kuratorn hade sagt att vi verkade så sociala, jag och mamma. Sociala? Jag tycker knappat jag orkar bry mig om någon. Eller, det är inte det att jag inte bryr mig om andra, men ibland känner jag mig så egoistisk att jag nästan vill spy på mig själv. Jag klarar helt enkelt inte klarar av för många relationer. Just nu känner jag så. Det blir helt enkelt för mycket då alla skall bry sig, men jag förstår dem, självklart, vad hade jag själv gjort i samma situation - jo exakt samma sak. Det är bara det att jag inte orkar, man märker vilka som står en nära, vilka man väljer att prata med nästan varje dag utan att det blir jobbigt eller tjatigt, vilka man inte ringer så ofta längre, trots att man känner mycket för dom, och man märker vilka som helt plötsligt börjat bry sig väldigt mycket om en. Det spelar egentligen ingen roll, för jag svarar på de jag vill svara på, men jag märker mer och mer hur jag väljer ut de personer jag vill prata med, det bara blir så, man orkar helt enkelt inte..
Nu ska jag inte deppa för det, jag är överlycklig för alla mina kompisar, idag var det skitmysigt att träffa gamla tjejgänget över en fika, det är så underbart att bara få skratta! Imorgon är det jullov och Bond, fan va skönt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag ville bara säga ett kort hej. Såg att du hade skrivit på Alfons blogg, och kikade in här. Hoppas du får en någorlunda fin och mysig jul.
Kram.

2006-12-21 @ 23:39:52
Postat av: Fanny

4 mvg? Ojoj, det är inte dåligt! DU ÄR GRYM! Nu är det snart jullov för din del med, gud vad skönt! Måste få träffa dig en stund snart, vi kan prata om det, för jag saknar dig otroligt mycket! Hoppas du sover underbart! Hannis, du är mitt liv!

2006-12-22 @ 00:55:40
Postat av: Mats Bengtsson

Hej! Hoppas du besegrar cancern snart. Såg att du skrev att en kram värmer så mycket. Skulle gärna krama dig om jag kände och träffade dig.

God Jul och Gott Nytt år./ Mats Bengtsson

Postat av: Anonym

Han är så stilig lille Otto ;) en riktig kvinnokarl! ringer dig i helgen baby! Ich Liebe Dich!

2006-12-22 @ 21:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback