Nyårsafton

Idag är det sista dagen på detta år. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, det är med väldigt blandade känslor jag tittar tillbaka på året som gått. Så mycket kul som hänt, sommaren som var så underbar rakt igenom, första året på gymnasiet som var kul. Men det jag självklart kommer minnas starkast från 2006 är cancern. Året då jag fick mitt tyngsta besked hittills. Antagligen den jobbigaste peridoen för mig hittills.
Nästa år då, 2007, det första jag tänker på när folk börjar prata om det, säger Gott nytt år till mig eller börjar diskuter nyårslöften är att jag vill att 2007 skall bli det år jag blev frisk. Jag vill kunna minnas 2007 som det bästa året någonsin, för det var de året jag vann över cancern och det var det året jag tog igen allt jag missat då jag varit sjuk, allt kul! Jag hoppas det blir så, det skall bli så, 2007 ska bli det år då jag vann över cancern.

Gott nytt år allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

och du kommer klara det gumman! du är ju en bra bit på vägen! bara fortsätta kämpa!! :)
gott nytt år baby (L)

Postat av: Jeanette

Hej Johanna. Hittade hit från Alfons blogg och har nu suttit och läst din historia. Det är oerhört starkt av dig att dela med dig av sjukdomen och alla känslor. Känner igen så otroligt mycket. Jag är mamma till en 15-årig flicka som tyvärr inte klarade sig. (hjärntumör) och Sabina behandlades också i Göteborg. Om du eller din mamma vill kontakta mig så får ni jättegärna göra det. Kan jag vara ett stöd för er på något vis så självklart. Kämpa på tjejen och jag kommer att fortsätta läsa och hålla tummarna för dig. Kram från Jeanette

2007-01-01 @ 13:22:05
Postat av: Caroline

2007 kommer bli det bästa året för dig, för du kommer vinna över cancern det är ju HELT säker på! GOTT NYTT ÅR PÅ DIG! =)

2007-01-01 @ 14:02:42
URL: http://CarolineAndreasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback