Julfest

Idag var det julfest för alla på samhällsprogramet. Jag vet inte riktigt vad jag tyckte, eller om det var över eller under förväntan, men jag hade kul, och jag antar att det var de som var meningen. Jag har ändå fått gjort en hel del denna veckan, eller dessa två dagar rättare sagt, en svenska del är inlämnad, jag klarade mitt matteprov och det går bra i alla grupparbeten vi har.. Så det skall man väl vara nöjd över, och det är jag faktist, förra veckan var jag ganska övertygad om att jag tagit mig vatten över huvudet och att jag inte skulle klara någonting. Se vad det svänger snabbt. Jag har fortfarande väldigt mycket kvar i skolan som jag måste hinna nu innan jullovet, det är stressande, det ligger där som en tung sten som hela tiden gör sig påmind, måste, måste, måste. Och visst, jag vet att jag måste. Måste göra de två sista proven och de två sista redovisningarna. Men det känns ändå för mycket, jag måste komma igång nu, skärpa till mig helt enkelt. Det här skall jag klara. hoppas jag..
Jaja, imorgon är det sjukhuset klockan 10. Pigga och glada och med kontrastmedel i magen! Jag ska dricka det, kontrastmedlet alltså, därför att de duktiga doktorerna skall kunna se vad som är vad då jag skall röntgas. Det skall helt enkelt se om tumörerna har svarat på behandlingen och minskat. Jag har inte hunnit bli så nervös än, om man nu behöver vara det, men jag tycker inte det låter som en konstig sak att vara nervös över. Men det kommer kanske imon, jag har nämligen tagit min sömntablett och redan ramlat ihop på toaletten en gång, så det kanske inte är så konstigt om jag inte orkar tänka på morgondagen än, känns som en stor säng är det ända som cirkulerar i min hjärna för tillfället! Hejs svjevs i lingonskogen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känn ingen press, skit i skolan då du inte känner att du orkar! Det viktigaste är att du blir bra nu, skolan kan vänta!(L) Jag hjälper dig med allt, det vet du :)

2006-12-07 @ 18:27:12
Postat av: Fanny

glömde skriva att det var från mig;)

2006-12-07 @ 18:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback