Fredagmorgon, dropp

Snart går bilen till sjukhuset. Känner mig som en död fisk men jag antar att man piggnar till då man kommer ut en sväng. Idag är det i alla fall meningen att jag ska få behandling, dropp, precis som förra veckan, och precis som förra veckan hoppas jag de ska gå bra. Förra veckan misstänkte jag att behandlingen skulle bli framskjuten, det blev den, men idag tror jag faktiskt det blir av, nog för att jag är trött, men inte för trött. Eva kommer och håller mig sällskap också, skönt, dagen kommer gå så mycket fortare! Idag hoppas vi på både sjukgymnast och diest också, men man vet aldrig med dom där, de kanske inte dyker upp överhuvudtaget. Återstår att se, ha en trevlig dag, Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback