Åt rätt håll!

Och jag är hemma =) Mina blodvärden hade gått upp, såren i munnen hade blivit bättre och jag var mycket piggare idag än i onsdags, så jag kunde få behandlingen idag. Det känns skönt, skönt att slippa göra det på måndag. Det var nya mediciner idag, först dropp två timmar och sen cytostatika i bara en halvtimma, sen dropp igen, fyra eller åtta timmar. Jag tog fyra, sen åkte vi hem. Och än så länge mår jag helt okej, väldigt trött och lite illamående, men det är ju som det brukar vara.

Idag fick vi svar från röntgen och ultraljudet jag gjorde i onsdags. Alla tumörer har bitit på behandlingen och krympt! De jag hade i mjälten kan de inte se längre och de andra, i bröstkorgen och på halsen har minskat. Det känns verkligen jättebra! Alla har varit jätteglada, då blir jag också glad, det betyder ju att allt jag går igenom i alla fall ger resultat! Och även om det är långt kvar så går det i alla fall åt rätt håll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gud!grattis baby!seriöst jag gråter haha!fan vad glar jag blir, min lilla andra hälft!jag älskar dig snygging!puss vi ses ringer dig imon

2006-12-08 @ 22:32:59
Postat av: Emma

okej jag Emma skrev det förra inlägget om du missa det
gladat ever!puss

2006-12-08 @ 22:34:18
Postat av: Anonym

ÅHH UNDERBARA NYHETER ÄLSK!!! :D
en liten sten flög ur mitt hjärta och försvann ut i tomma intet!! det är bara för att du är så stark gumman ;)! puuss!!

2006-12-09 @ 01:40:52
Postat av: Malin

Gud va kul Johanna :) Du grejar detta ju :D

Postat av: Matilda

kolla in
http://alfons.blogg.se/
jag gillade denna bloggen :)

2006-12-09 @ 13:02:47
URL: http://matildaolsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback