Stresshantering

Jag har precis skrivit klart mitt arbete i stresshantering. Komiskt nog har jag aldrig känt mig mer stressad över skolan än jag gör just när jag skriver detta arbete.

Just nu känner jag mig som ett känslomässigt vrak. Stressen gör att jag mår illa, får ont i magen, gråter och får huvudvärk. Jag kommer på först på kvällen, då familjen kommer hem, att jag måste stoppa i mig något att äta och att sova är tyvärr för tillfället bortprioriterat.
Jag hinner helt enkelt inte. 24 timmar räcker inte. Konstigt nog.
Antagligen pluggar jag på fel sätt, för det känns som om man BORDE hinna.
Jag gör det inte.

Nu har jag åtminstone fått klart en inlämning.
Då återstod det bara att plugga in ett slutprov i psykologi tills imorgon också.
Vilken fest.

Dags att ringa någon som kan få mig på bättre på tankar.

Kommentarer
Postat av: Anna Hu

Glöm inte bort att andas älskling.
Du är otroligt stark och orden räcker inte till att uttryck hur mycket jag beundrar dig. Du kämpar som ingen annan.
Ta vara på dig och njut också, lova det.

Med kärlek.
Annis

2008-05-16 @ 14:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback