Måndag 19 maj

Jag har haft en väldigt lugn och mysig helg.
Vilket behövdes.
Jag kommer knappt ihåg sist jag mådde så dåligt som jag mådde förra veckan. Jag vet inte om jag är så stresstålig som jag ibland försöker inbilla mig att jag är...

Nu har jag suttit upp och pluggat i lite drygt sex timmar, med några kortare uppehåll inräknat. Om jag är klar? Onej.
Nya tag imorgon, kanske hinner jag klart då.
Imorgon skall jag dessutom hämta min balklänning! Vår skola har bal på lördag. Spännande!

Dags att försöka sova lite. Jag har jätteont i halsen och i helgen har jag mest känt mig konstig, fysiskt. Kanske en reaktion på all stress. Men snart är det över! Underbart.

Hörs!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej
Va roligt att du börjat uppdatera mer:) Stressa inte ihjäl dig, och du, glass hjälper mot allt;D
Ha de bra!

2008-05-20 @ 10:07:24
Postat av: Johanna

Haha! Bra sagt. Jag tror absolut att jag skall gå ner och köpa mig lite glass..

2008-05-20 @ 12:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback