I want you to know that, your the only one for me

Inga förändringar!
Alla tumörer håller sig som dom ska, med andra ord - dom håller sig borta.
Det var skönt! Jag blev faktiskt riktigt lättad.

Eftersom jag varit så extremt trött det senaste har jag faktiskt varit pytteorolig. Inte mycket, men ändå litegranna. Nu är det över, nu vet jag att jag är frisk!

Fast bihåleinflammation hade jag visst, så riktigt frisk är jag väl inte. Men det känns som ett rätt världsligt problem. Jag har fått antibiotika så det skall nog snart vara borta. Hoppas att den konstanta huvudvärken försvinner i takt med att inflammationen gör det. Alla blåmärken som jämt och ständigt ploppar upp kunde doktorn inte förklara. Alla blodvärden var bra och det är i vilket fall som helst inget farligt. Mitt immunförsvar är väldigt nedbrutet och det är därför som jag varit förkyld i tre månader nu. Kroppen klarar helt enkelt inte av att döda infektionen utan hjälp. Sedan skrev doktorn även på ett intyg som gör att jag skall få börja träna igen!! DET är underbart. ("Förutsatt att jag tar det lugnt och endast styrketränar", sist gick det ju nämligen inte så bra). Så nu är jag supermotiverad! Äntligen skall jag få träna igen.

Allt känns väldigt bra för tillfället. Det händer massvis av roliga saker i mitt liv just nu och jag älskar att leva!

Kommentarer
Postat av: MalinS

Hej
Va skönt att allt var bra:) och kul att du fick börja träna! Så härligt att få lite inspiration av dig när allt känns tungt, positiv ska man vara! Ha de bra! Kram

2008-01-22 @ 21:44:40
Postat av: sara

så skönt att höra, man blir glad för din skull! :)

Postat av: Christina69

JIPPIIIIIIEEEEE!!!!
Är glad för din skull, NJUT!!!!
Kram Christina

2008-01-23 @ 15:22:54
URL: http://christina.bloggspace.se
Postat av: Malin

:D :D :D

2008-01-23 @ 15:44:55
URL: http://bess.se
Postat av: Elisabet Roslund

Det känns som om solen lyser varmt.....(fast det regnar ute)
Jätteskönt Johanna. Ha det fortsatt bra!Kram/Elisabet

2008-01-23 @ 15:53:00
Postat av: rebecca

vad kul att det är bra :)

2008-01-23 @ 17:43:45
URL: http://rebeccaekstrom.blogg.se
Postat av: Sofia

Och jag älskar att du älskar att leva :D

2008-01-23 @ 18:35:02
Postat av: Mobilen med oliven

Vad lite ord kan göra en så enormt glad.

2008-01-23 @ 23:06:07
Postat av: Sabina

Johanna :)

Går fortfarande in på din blogg nästan dagligen. Du är så inspirerande.

Jag är verkligen jätteglad för din skull att tumörerna håller sig borta! Du är starkare än de. Jag vet att det tar ett bra tag innan man blir helt friskförklarad, men jag är övertygad om att du kommer stå som vinnare i slutändan. Du har redan vunnit.

Var rädd om dig. Njut av att en vår fri från cellgifter och strålning snart är påväg :) Jag tror det kommer bli en fin vår.

Kram/Sabina

2008-01-26 @ 14:40:33
URL: http://neville.blogg.se
Postat av: carro

Kämpa på!du verkar vara en otroligt stark tjej!=)

2008-01-27 @ 20:48:41
Postat av: Mia

Vilken tankeställning du precis gett mig! Otroligt inspirerande blogg du driver. Kämpa på och jag kommer titta in i igen helt klart!

2008-02-03 @ 19:38:00
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com
Postat av: Malin A

Johanna jag är så jääääääkla glad för din skull!! Visste att du skulle klara detta gumman, du e grym:D

2008-02-06 @ 00:13:15
Postat av: Josephine

Din blogg ger verkligen hopp!

2008-02-06 @ 12:38:07
Postat av: Fanny

Jag saknar dig!

2008-02-08 @ 10:28:36
Postat av: Elisabet Roslund

Hej Johanna!
Hoppas att allt är bra med dej. Vill bara säja att jag tänker ofta på dej.....
Kram/Elisabet

2008-02-08 @ 19:04:47
Postat av: kib

babes, babes, babes, härligt å läsa dina ord, håller med sofia så klart=)bruce springsteen och ullevi väntar på oss! kärlek KIB (kung i baren)

2008-02-13 @ 22:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback