Sjukhus

Imorgon är det kontroll och psykolog på schemat.
Ultraljud och röntgen.

Jag är inte särskilt nervös. Eller så har jag bara inte hunnit tänka på det. Det känns som om chansen att kontrollen skulle visa någon förändring är rätt liten.
Fast jag inte vågar säga så, så är det så jag tänker. Det får ju liksom bara inte hända.

Psykologen känns jätteskönt att få träffa. Med tanke på hur mycket som händer i mitt huvud, kommer jag säkert att kunna sitta där i flera timmar och babbla på. Men det är väl det som är tanken?

Hörs imorgon. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Mats Bengtsson

Nå... Tänkte du på mig när du steg upp tidigt, tidigt i morse? Jag fick inte mycket till sovmorgon, av någon anledning fick jag för mig att jag skulle till körskolan och plugga teori, och det gjorde jag. Hoppas allt gick bra vännen, puss puss <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback