Hemma

Nu är vi hemma igen.
Bara synd att tiden går så fort då man har kul. Alldeles för fort.
Paris var verkligen underbart. Superkul men jättejobbigt. Helt slut i kroppen har man varit varenda kväll och just nu vill jag bara sova!
Men kul, det har det verkligen varit! Bästa semestern på länge..

image42
Köpcentret Lafayette var så stort att det knappt gick att ta sig igenom alla affärer.
Det var verkligen enoormt. Och jättefint.

image43
Mysiga restauranger och cafér var det ingen brist på.

image44
Den enorma kyrkan Sacre Coeur var något av de vackraste jag sett.
Man kunde tända ett ljus där inne. Jag gjorde det, för en liten kille som gått bort i cancer.
Så grät jag lite också. Det var så himla fint.

image46
Bågen var skitstor och jättehäftig.

image47
Eva var super Paris-chick!

image48
Överallt fanns det stora, välbyggda och fina hus.

image45
Vi var på Hard Rock och där hängde bland annat Madonnas vackra utstyrsel!

Vi har shoppat och tittat på de flesta av där sevärdigheterna man "bör ha sett". Vi har ätit gott och vi har varit ute och roat oss. Vi åker nog snart tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Elisabet Roslund

Så glad jag är att du finns med i allt det roliga och har det bra. Jag kommer alltid att ha en tanke på dej Johanna och jag vet att du nu vill vara en "vanlig tjej", inte bli påmind om allt som varit. Jag vill av hela mitt hjärta önska dej allt gott i livet och ge dej och hela din familj en JÄTTE Kram /Elisabet

2007-05-22 @ 21:37:58
Postat av: Mats Nosstgneb

Sjutton vad skönt att bara glida iväg sådär ett litet tag. Inte för att jag är någon större beundrare av Paris men det verkar vara fint där. Hur mår du annars då Johanna? Vad ska du göra här hemma nu fram över. Snart vankas det ju SOMMARLOV och kanske lite Halmstad på det?
Här är verkligen varmt nu i alla fall. Puss hej och välkommen hem/ Mats

Postat av: Anna

Grymt skönt att ha dig hemma igen! Du var väldigt modig idag!

2007-05-23 @ 21:24:23
URL: http://dobidoo.blogspot.om
Postat av: Eva

Det var underbart! vi gör självklart om det snart! kansk lite längre vistelse t.o.m. Älskar dig!

2007-05-23 @ 22:11:33
Postat av: anders

kompis!
cred för att du sket i peruken idag. jag reagerade ju inte ens! starkt jobbat, en god bit på vägen avklarad. och du, jag tänkte på en till sak - om du är ensam och vill ha sällskap runt spåret någon dag så bor jag ju bara en kommun bort. jag sätter mig vid telefonen så länge. pusshaj!

2007-05-23 @ 22:28:37
Postat av: Catarina Löv

Fan vad fint av dig. Du är suverän. Puss och kram och tack för ljuset till Alfons.

2007-05-23 @ 23:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback