Söndagsångest

Söndagsångesten har i vanlig ordning infunnit sig.. Sista dagen på lovet och inte en endaste matteuppgift är räknad. Känns bra. Jag får väl helt enkelt försöka ta igen det i veckan.
Jag har liksom prioriterat andra saker än skolan denna vecka. Jag har prioriterat att ta kul, att skratta och försöka vara så frisk som det går. Och det är inget jag ångrar, om jag för en gångs skull kan ha kul och stundtals får lite annat än medicin, tumörer och sjukhusbesök att tänka på anser jag att jag själv ska ta vara på de stunderna. Och det har jag gjort. Det har varit ett jättebra lov! Nu är det sex veckor kvar till nästa, bara att bita ihop.

Fredag var kanon, det var lyckat men fram för allt var det sjukt skönt att bara dansa, dansa o dansa, bara släppa loss, inte tänka! Underbart var ordet. I lördags var vi på middag hos Eva, och det var jättemysigt =)
Jag är glad att jag fått må så himla bra under denna vecka, visst jag har haft mina svackor och visst har det varit skitjobbigt emellanåt, men det kommer det nog vara så hela tiden, bara att vänja sig helt enkelt. Men mestadels har detta uppehåll från alla mediciner gjort mitt gott, sjukt skönt har det varit. Tyvärr är det bara tre dagar kvar i paradiset, sen är det back to hell igen. ush. Antar att det bara är att se fram emot nästa uppehåll, försöka längta dit, även om jag vet att det är riktigt långt kvar. Riktigt långa dagar. Segt.
I vilket fall som helst är det jätteskönt att läsa era kommentarer, mina änglar, Tack.


Bruno!



Jag fick i alla fall en upplyftande sak under lovet!
Bruno the man!! =D Hur fräck som helst är han!
Tack Sofia!!















Nu ska jag ta en dusch. Hoppas ni får en trevlig vecka, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback