kulkul

klockan ringde nio. helt slut var jag då, det går ju fan inte att sova. jag vaknar hela tiden, alltid är det nått som gör att jag kollar på klockan minst en gång i timman.
moster kom i alla fall och hjälpte mig med matten, mycket lättare nu, tror jag fattar det mesta. bara provet kvar. efter morgonlektionen i matte gick jag bort till mormor, åt lunch och vilade. vaknade igen, gick en promenad och hem igen. och nu sitter jag här. trött och sur. det spelar ingen roll hur mycket eller lite jag sover, hjärnan är lika sömning ändå.
imorgon är det sjukhuset igen. cellgift. jag vill inte, jag orkar inte, det e så förbannat segt att vara där. ush.
långt kvar till allt är det med. långt till helg, långt tills alla prov är över, långt till jul och långt tills jag blir frisk.
äsh, ska äta nått nu. hörs


Kommentarer
Postat av: Anna

Det finns en fagrare glans, någon annanstans
Du får hoppas som om himlen fanns, och tro och be att det ska gå
För du får ingen tröst, av din inre röst
Den vill knäcka dig varenda höst, och gråa dagar skyndar aldrig på
/ Lars Winnerbäck - Gråa dagar
TANKA!
Tänker på dig!
Kram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback