det värsta

skit fan jävlar hata. gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jävla fan i helvete.

snart säger jag ett fult ord.

 

Det var en chock. dagen hade ju vart så bra, jag var glad. jag var glad. hallå. Det var ju längesen det känts så där bra, det var ju längesen jag vart glad när jag skulle gå o lägga mig.

vad fan händer. alltihop. A L L T I H O P. ett tag bara, ett enda jävla tag och så bara… alltihop följer med. första gången. rakt ner ba pang. tro fan det har lossnat mycket innan, tro fan det känts som det bara legat där. som en äcklig, döbakt  kaka. men aldrig att det bara åkt med, alltihop.

helt kalt. helt jävla kalt. plast mot handfat. det borde klirrat, eller låtit iaf. det gjorde det inte. det låg nått i vägen. nått mjukt och fult. shit tänkte jag. shit. det växte i munnen. det svärmade över i ögonen. allt på en gång. det gick inte att hålla tillbaka. jag försökte inte ens. rakt ner i toan. slemmigt o äckligt. det hade redan brustit, och än är det inte slut. jag måste ha ett jävla saltvattens förråd i min kropp. men det bara låg där, en hel bunt, en hel hand. ett endaste jävla borsttag. ögon röda som körsbär, smak av spy. snälla ta ner alla speglar. det är värst hitills. eller var det värre att få beskedet. jag har inte bestämt mig. men det lutar åt detta hållet.

att jag har cancer det var väl kanske inte helt väntat. faktiskt inte alls om jag skall vara ärlig. men det tog ett tag att ta in det. det sjönk in o bredde ut sig allt efter som. därför var det uthärdligt. men det här...


nu e de slut. nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. godnatt

 

 


Kommentarer
Postat av: Isabell

Nä usch gumman :s men jag kommer ikväll och då kan vi prata om allt, älskar dig

Postat av: Matilda

jag vill skriva något uppmuntrande..men hjärnkontoret har semester..så jag skriver bara:

jag finns här. och jag tror att du är lika snygg ändå gumman!

2006-11-02 @ 16:14:50
URL: http://matildaolsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback