Jag kan cykla

Idag har jag cyklat. I två uppförsbackar till och med!
Jag kunde knappt andas när jag kom hem igen, det var skitjobbigt att cykla. Haha.
Men kul! Jag längtar efter att kunna träna.

Imorgon står det operation på schemat. Första patient så det blir till att gå upp vid sextiden.
Fasta måste jag också göra. Det är jobbigt att fasta på morgonen.
Särskilt nu, då jag måste äta det första jag gör efter det att jag vaknat.
Jag hinner max med ett toalettbesök, sedan känns det som om jag ska svimma om jag inte får något i magen.
Men det löser sig!

Det blir bra att ta ut porten. Då klipps ännu ett band till cancern känns det som.
Men den har verkligen varit bra. Bara att emla på morgonen och sedan perfekt att få cellgift i.
Om det nu någonsin kan vara perfekt att få cellgift..

Kommentarer
Postat av: Elisabet Roslund

Úte är det rätt kallt, molnigt och regn emellanåt meeeen.........Så fort jag går in och läser vad du skrivit känns det som om solen finns där, det är varmt och vackert och man blir glad i kropp och själ. Det märks på dej att du är glad idag Johanna och att du börjar bli stark. Så skööönt att läsa.

Hälsa och Gratta Sofia och ha en supertrevlig 18- års fest.

Kram/Elisabet

2007-05-10 @ 20:40:36
Postat av: Jonas från Jönköping

Fan va niiiiice... Tro mej det är underbart att bli av med den lille saken... Du kommer vara sååååå nöjd imon :D Ta hand om dej! Puss & kram / Jonas

2007-05-10 @ 20:54:55
Postat av: Mats Nosstgneb

I haverdal, där jag bor, finns inte ordet nedförsbacke. Det är ett enda jävla barg. Ok, nu tar jag väl i men det kan vara jobbigt att cykla här.

Det kanske inte låter så imponerande när någon säger att han/hon har klarat av att cykla upp för två backar. Men när man vet vad du precis har gått igenom så är det en helt annan sak. Jag är imponerad Johanna.

Lycka till imon, hoppas allt går precis som det ska. Och det tror jag att det gör, fast än att jag är en jävla pessimist rakt igenom. Skit ner mig. Puss & Kram/ Mats

Och Jonas, om du läser detta: Du kommer väl ner till Halmstad när Johanna ska hit så att vi kan bjuda henne på en riktig pubrunda. En sån som gör att man inte vet vilket som är upp och ner.

Postat av: Johanna

Elisabet jag har hälsat henne! Hon tackar och hälsar tillbaka. Hon var riktigt glad över allt vi fixat till henne!
Hoppas det är bra med dig med, och tack för att du alltid är så gullig. Kram!
Jonas, japp! Snart är jag lika frisk som du ;)
Mats, haha det känns bra att ni planerar min sommar! ;) Men det e lugnt, jag litar på er!

2007-05-10 @ 22:07:01
Postat av: Jonas från Jönköping

Haha... Mats, det är självklart! Jag har lovat henne champagne i mängder så supande ska det banne me bli..! En pubrunda för att ta igen alla andra pubrundor hon har missat!

Ha dé man!

Och bara så du vet, följer faktist din blogg lite också. Tycker PerOn är stenhård! Ska skriva en liten kommentar nångång också....

2007-05-10 @ 22:31:16
Postat av: Tax

Tjena
Två backar e två backar [:O)
Thumbs up.
haru reggat dig på funbeat?
I nuläget är alla träning träning, två bacakar idag
blir tre nästa vecka! bara o skriva upp och så får du något att tänka på?!? kanske typ.
Hur som helst hur bra som helst
Hare i helgen.

----- _o
----- _\\>
-- (_)/(_)

Hörs i framtiden /Tax

2007-05-10 @ 22:36:46
Postat av: Jonas från Jönköping

Haha... Mats, det är självklart! Jag har lovat henne champagne i mängder så supande ska det banne me bli..! En pubrunda för alla andra pubrundor hon har missat det senaste!

Ha dé man!

Och bara så du vet. Följer faktist din blogg lite. Tycker PerOn är stenhård! Ska skriva en liten kommentar nångång också...

2007-05-10 @ 22:43:14
Postat av: Jonas från Jönköping

Hmmmm.... Lite lagg :S

2007-05-10 @ 22:44:21
Postat av: Mats

Haha! Fan vad härligt Jonas. Alltid lika kul att höra att någon gillar PerOn. Man tappar orken för att göra fler om ingen uppskattar dem. Det är del jobb bokom hela skiten liksom.

Puben it is, jag längtar redan.

Och Johanna, du ska få en sommar i Halmstad som du sent skall glömma. Men, vem som super ner sig får vi se. Jag har för vana att ta en eller fem öl för mkt för mitt eget bästa. Men det är ju inget man bryr sig om på kvällen. Det är mest dagen efter som det brukar slå mig att jag kanske skulle tagit en vatten ist för den där sista ölen. Jaja, vi får väl se i sommar hur det blir. Jag hoppas verkligen att du kommer. Puss & Kram/ Mats

2007-05-11 @ 10:44:28
URL: http://myshit.blogg.se
Postat av: Johanna

Tax, ja, jag glömde nog tacka för tipset om funbeat! Men tack! Jag har fixat en sida där faktiskt, men inte riktigt satt mig in i den, får göra det nu när de blir mer o mer träning =) Ha de så bra!
Mats o Jonas kanske ska öppna ett eget litet forum att diskutera alla sommarplaner i?! Haha, nej fortsätt ni här ;) Puss

2007-05-11 @ 16:41:53
URL: http://hannamarias.blogg.se
Postat av: Mamma Gunnel

Johanna! Du är världbäst!!!

Elisabeth! Tack för all din support!!

Mats o Jonas!Passa er! Ni tar det lugnt med vår dotter....Jag har mattpiskan och Pappa Mats jägarexamen.... ha ha

2007-05-11 @ 20:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback