Det blir bara bättre och bättre

För ett tag sedan kunde jag inte röra mig utan min TNSapparat.
Idag har jag knappt något ont i lederna överhuvudtaget.
För några månader sedan gick det knappt en dag utan morfin.
Idag räcker det med att då och då ta en Panodil.
För några veckor sedan orkade jag knappt göra någonting mer krävande än att sitta upp i sängen.
Idag går jag i skolan nästan varje dag.
De senaste fyra månaderna har jag knappt orkat träffa några kompisar alls.
Idag träffar jag dem nästan lika ofta som jag gjorde innan jag blev sjuk.
För ett tag sedan var jag tvungen att sitta i rullstol på grund av mina smärtor.
Idag går jag fem kilometer utan några större problem.

För några dagar sedan gick jag under behandling för min cancer.
Idag är jag färdigbehandlad.

För var dag som går känner jag mig starkare och starkare. Idag är jag betydligt gladare än jag varit på mycket, mycket länge..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att läsa dina inlägg.
Du blir starkare och starkare och orkar mer dag för dag. Toppen härligt.

Ha det riktigt trevligt i Paris förrestän.

2007-05-14 @ 22:22:22
Postat av: Anonym

Härligt Johanna!Jag är så glad för din skull!Hoppas att vi ses snart.Sist jag såg dej var när ni skulle grilla här i Bollebygd.Då såg du så himla fräsch och pigg ut,lite sol i ansiktet.Vet ej om jag sa det då men nu vet du det ialla fall.Massor med varma kramar ifrån Inger.

2007-05-14 @ 22:25:53
Postat av: Anonym

Ååååå ska du åka till Paris!Där är det inte tråkigt en sekund.Ha det gott! Inger igen.

2007-05-14 @ 22:29:26
Postat av: Elisabet Roslund

En dag står du i solskenet med armarna uppsträckta och säjer: "Jag är världens lyckligaste"! Då är vi många som har följt dej och som gråter glädjetårar, jag lovar dej............
Kram/Elisabet

2007-05-15 @ 08:56:00
Postat av: Josefine

Kul att du mår bättre johanna! Ha lite kul för mig i paris också :D / josefine

Postat av: Jag

Fan vad kul att det går framåt för dig. Riktigt underbart. Grattis eller vad man ska säga. Puss & Kram/ Mats

2007-05-15 @ 11:59:51
URL: http://myshit.blogg.se
Postat av: Sofia

Det är så obeskrivligt underbart, en sån lättnad att se dig må så mycket bättre!Puss o Kramar

2007-05-15 @ 14:12:35
Postat av: Caroline

så roligt att läsa att du mår bättre, man blir verkligen glad :D

2007-05-15 @ 20:56:13
Postat av: Tax

Suuuväääääreeent.

Färdigbehandlad...
...sånt underbart ord att läsa [:o)
Känns som en sten lossnat, helt oooootroligt.

Paris - jag visste det hela tiden, fighter [;o)

Ta vara på Dig o dina nära o kära, önskar dig all
välgång i framtiden.
Tack för att Jag fick vara med din resa.
Håller utkick på funbeat

Hörs i framtiden / Mvh Tax

2007-05-15 @ 22:42:18
Postat av: it-girl

Hej, vet du jag blir så himla lycklig för din skull, så härligt att höra, vad skönt att eländet har vänt och går åt det rätta hållet...Fint att du stått ut och kämpat i rejäl motvind (i och för sig hade du inget val) Härligt, ha en underbar sommar!!! För du om någon är värd det...Tusen kramar från Eleonore

2007-05-16 @ 06:47:24
URL: http://blogg.aftonbladet.se/38
Postat av: AmandaMandiie :)

Älskling :) Jag e så glad att du mår bättre!! Det var så härliga att se dig hoppa runt som vanligt och hundarna var såå sööta :) Men en sak jag måste säga, du kanske känner dig starkare nu och det är sant! Men du är den starkaste i hela världen :)Bamse typ :) hehe . Ville bara säga att jag e så lycklig att ska kunna få träffa min Johanna mycke mycke mer nu :) saknar dej pusss och massa kramar
(L)

2007-05-16 @ 10:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback