sjukhus

nu står jag inte ut mer, nu blir det sjukhus ändå, ambulans eller egen bil vet jag inte än men bara någon tar bort smärtan. jag har aldrig haft så ont i magen som jag har nu, jag halvsitter här i sängen med en mage som endast innehåller panodil och ipren. nej, det onda i magen har varit mer eller mindre konstant sedan fyra-tiden i natt och redan i morsen pratade vi med avdelningen. men jag tog maxat med smärtlindring, illamåendetabletter och sedan tyckte jag faktiskt att det blev bättre. men det har bara gått utför, nu lade mamma på luren, nu åker vi.. hejhej


Kommentarer
Postat av: Tax

Bra att du åkte in, känns oftast bättre då.
Dom har ju liksom resurserna, utnytja dom!
kämpa för dagen.

http://www.thesurvivormovie.com/
Får man önska något?
Mvh Tax

2007-01-06 @ 21:52:21
Postat av: Isabell

Får höras snart gumman :) har massa roligt att berätta. Puss älskar dig

Postat av: Malin

Fyfan Johanna . Vet inte vad jag ska säga faktikst. Men jag tänker på dig iaf, det gör jag ! Och jag vet att du klarar detta, har du klarat dig hittils så gör du det i fortsättnongen med, tror på dig. Fyfan kan inte ens föreställ amig vad du går igenom. Helt sjukt att sånt här drabbar helt oskyldiga människor. Ta hand om dig gumman.

2007-01-07 @ 23:31:39
URL: http://malinsofiaandersson.blogg.se
Postat av: Jonas

Hej! Mitt namn är Jonas, är 18 år och bor i Jönköping. Har läst lite på din blogg, ska läsa resten en annan dag. Känner igen mej själv ibland´i det du skriver. Fick diagnosen Hodgkins lymfom i slutet av november. Har gått på behandling nu i ett par veckor...och det är inte alltid det lättaste. Jaja, nu ska ja inte sitta här o tjata... Ville bara säga kämpa på så löser sej allt snart!!!! Vill du höra av dej så är min msn: [email protected]

Ta hand om dej & ha de guld! Kram /Jonas

2007-01-08 @ 00:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback