Idag är en bra dag

Idag är första dagen sedan jag började med behandlingen som jag kunnat dusha innan frukost. Det har jag gjort i alla tider men sedan behandlingen börjat och alla mediciners biverkningar börjat visa sig, har jag oftast vaknat varje morgon och skakat av hunger. Det har alltid varit raka vägen ut i köket, fyra glas vatten och sedan snabbt ner med något i magen,

Idag klarade jag av att göra som "jag brukade" göra, innan jag fick cancer - dusha innan frukost! Tänk hur en sådan liten sak kan göra en mycket gladare! Lederna är dessutom betydligt bättre, jag kan nästan gå normalt igen!

Idag är en bra dag! Puss o Kram vackra värld och till alla er som skriver så gulligt och värmande till mig!

För idag är en bra dag
Varje dag är en ny dag
och idag är just, en bra dag
Jag är med som alltid annars
- av Anna Hulterström.
Du är så omtänksam!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad härligt att höra!!!!!!!!!!!!!
önskar dig en fortsatt bra dag.

2007-01-25 @ 09:04:52
Postat av: Elisabet Roslund

Att du är glad, det förstår jag. Även jag som läser allt fint som du skriver får glädjetårar i ögonen............Nu känns det som om även min dag blir lite lättare......Jag tänker så mycket på dej!
Kram/Elisabet

2007-01-25 @ 10:29:43
Postat av: Emma

gött mos tjockis!
när ses vi?puss älskling

2007-01-25 @ 13:43:35
Postat av: mamma

Så underbart att ha den "vanliga" tjötiga Johanna tillbaka, ni skulle sett henne i morse!! Nu fixar du resten ochså! Kramis!

2007-01-25 @ 16:11:07
Postat av: Matilda

oh herre, sitter med tårar i ögonen efter jag läst dina två sista inlägg gumman! jag hoppas verkligen lilla tweit gav dig mvg i svenska!! (L)

och jag blev också glad av att se dig i skolan idag! =)=)

Postat av: Swan

Underbart att du hade en bra dag idag..attans bara att inte jag hade de tillsammans med dej :P Men men matteprovet gick bra faktiskt och jag har pratat med mina goa resekompisar. Det blir beställning imon, men det blir säkerligen SKITBRA! Men jag VILL sååå till HUltsfred med er åxå ju! Måste gå å fixa! :D

Och du älskis! Var glad för att du kan duscha före frukost i vanliga fall, jag måste alltid springa till frukostbordet direkt, hur frisk jag än må vara! :D

Hoppas vi ses på en fika imon gumman! Älskar! (L)

2007-01-25 @ 18:35:49
Postat av: Tax

:)

Keep on going 24 / 7

/ Mvh Tax :)

2007-01-25 @ 21:11:40
Postat av: Catarina Löv (Alfons mamma)

Hej Johanna. Jag vill bara att du ska veta att jag följer dig ofta och läser när det finns lite tid över. Ja, du vet ju hur det är. Vi tänker på dig och hoppas att du orkar mer. Du verkar vara en stark tjej! Kram från mig. Catarina

2007-01-26 @ 00:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback