Helg

Jag har faktiskt haft fullt upp den här helgen. Inte en enda minut över, varken till att skriva här eller till något annat.
Men nu pustar jag ut.
Både fest, konfirmation, grillning och kompisar har jag hunnit med. Intensivt men väldigt kul!
Det känns så bra att jag äntligen börjar orka lite mer. För ett tag sedan skulle jag vid det här laget antagligen ligga helt utmattad och i ett desperat behov av smärtstillande.
Men inte nu.
Nej, för visst är jag trött, men mest är jag glad.
Glad för att ha orkat göra så mycket, glad för att för en gångs skull faktiskt få känna sig någorlunda pigg.

Dessutom har värmen kommit.
På riktigt. Jag dyrkar solen och tar varenda chans jag kan till att få sitta ute och värma mig.
Det är så skönt.
Årets första grillning vid sjön ägde också rum i helgen. Det var så fint, så mysigt och jag bara längtar tills nästa gång.
Det är en sådan speciell känsla. Grill, god mat, gott sällskap, en vacker solnedgång och en sjö som ligger alldeles stilla. Det påminner så om sommaren.
Jag vill så gärna ha sommar.
Jag vill så gärna vara frisk.

Kommentarer
Postat av: anna wintour VECKOMAGASINET

jag har hittat världens sämsta låt wicked med natacha peyre gå in och se

Postat av: Mats Nosstgneb

Man blir så nyfiken på ditt liv. Du får se till och bli frisk snart, komma till halmstad och göra puben med mig. Min helg har också varit helt fullbokad. Föstår att din har varit toppenbra. Härligt att höra. Puss & kram/ Stam

2007-04-15 @ 18:45:45
URL: http://myshit.blogg.se/
Postat av: Sabina

Både sommaren och friskheten är på väg mot dig nu.

Jag är verkligen glad att din helg varit så fin!

2007-04-15 @ 18:51:58
URL: http://sabina0513.blogg.se
Postat av: Elisabet Roslund

Tror alldeles bestämt på att du snart är den "gamla vanliga glada friska Johanna"
Kram på dej/Elisabet

2007-04-15 @ 20:50:14
Postat av: Johanna

Elisabet, jag hoppas verkligen, verkligen det! Kram på dej med!

2007-04-15 @ 21:52:09
Postat av: Dirren

Keep it up girl !

2007-04-16 @ 09:03:57
Postat av: Emma

SNART SNART SNART!
härliggtt att du har haft en så bra helg!
puss på dej

2007-04-16 @ 13:54:01
Postat av: Mari

Va skönt att det verkar gå uppåt nu! Skönt när man är slut efter en helg, pga att man gjort en massa! :-D
Solen är välbehövlig, jag älskar den! :-)
Ta hand om dig gumman! Kramar

2007-04-16 @ 18:27:14
URL: http://modigh.webblogg.se
Postat av: Sofia

Kan inte beskrivas i ord hur glad jag blir nr nu är glad och orkar. Jättemånga kramar!

2007-04-16 @ 19:25:41
Postat av: Eva

Det var det mysigaste på länge, göra om snart igen! Älskar dig massor.

2007-04-16 @ 22:38:02
Postat av: Me, Matzi & I

Jag är ta mig fan helt kalas huvudet! Detta går bara inte längre,jag ska hjälpa dig att leta boende till sommaren. Pussar till Dig från Mig/ Alkoholiserad Brandman!

2007-04-17 @ 03:55:38
URL: http://myshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback