Ett år sedan avslutad behandling!

Fjärde maj var det exakt ett år sedan jag fick min sista strålbehandling. Jag var tillsammans med familj + pojkvän på Rhodos så vi firade lite där. Det känns faktiskt rätt bra. För samtidigt som jag kommer ihåg varenda minut känns det också längesedan jag låg där på den kalla britsen och kämpade med gråten i halsen. Just nu är det mest glada minnen - jag försöker att inte tänka på de mindre roliga.

Jag vill tänka på den lycka och glädje som jag kände den fjärde maj. Jag vill minnas den varma solen, alla glädjetårar, låten vi spelade i bilen hem, middagen med släkten och inte minst den underbara kvällen tillsammans med vännerna vid sjön. Så minns jag även alla fina gratulationer ifrån både läsare här på bloggen och från vänner och släktingar.

Det var min dag.

image100


Här kommer lite bilder från Rhodos


image101
Hotellet


image102
Lindos


image103
"Tuffa" syskonen


image104
Lindos


image110
Kärlek


image106
Fina bror



image108
Finaste


image107
Vilda bror


image109
Knäppisfamiljen!

Kommentarer
Postat av: Christina69

Vilka underbara bilder!
Jag tycker att bilden på Kärlek var otrolig fin! Ni verka ju haft det underbart, vilket läckert hotell med!
Kram Christina

Postat av: Malin

ett år! fort gick det..ni ser ut att ha haft det bra:) och så söt på bilderna

2008-05-13 @ 20:13:40
Postat av: Bengtsson

Jesper är gangster. Respekt for the IGG.

Du är sötast & snyggast i hela världen.

2008-05-13 @ 21:29:36
URL: http://myshit.blogg.se
Postat av: Anna, Leons mamma

Häftigt! Ett år är en skön känsla. Och du ser ut att må bra! Måtte det bara fortsätta så!
/Anna

2008-05-14 @ 08:04:27
URL: http://www.caringbridge.org/europe/leons
Postat av: Elisabet Roslund

Jag ler, jag är lycklig för din skull Johanna....och givetvis för din söta pojkvän. Tänk att......livet har så mycket att ge som vi inte vet.
Jag önskar dej all lycka i framtiden och jag lovar följa dej så länge du skriver. Med Tro, Hopp och Kärlek kommer man långt!
Kram/Elisabet

2008-05-14 @ 09:24:19
Postat av: Melinda

Riktigt fina bilder! Gillar speciellt den med händerna. Bra skärpa och kvalitet. Bilden kan säga mycket =)

2008-05-14 @ 16:54:31
URL: http://metrobloggen.se/mindy
Postat av: Anonym

Ni är världsbäst, ni goa tokiga ungar!!!!! Kram från mamma som blev glatt överraskad när hon såg detta.

2008-05-14 @ 17:11:54
Postat av: Anna

Hej underart söta tjej! får jag fråga vad det var för hotell ni bodde på för det såg toppenfint ut ju! :) kram

2008-05-14 @ 20:31:16
Postat av: Johanna

Hej och tack allesammans!!
Anna - Vi bodde på "Ocean Blue" i Kremastir. Och ja - det var riktigt, riktigt fint!
Kram!

2008-05-14 @ 21:12:28
Postat av: Elin w

Man blir verkligen glad över att läsa din blogg :) Va fina bilder! Lycka till med allt!

2008-05-14 @ 22:27:43
URL: http://teacoffeeandlove.blogg.se
Postat av: Isabell

Jag är så glad för din skull Johanna, att du verkligen lever livet och mår bra. Syns imon, älskar dig

2008-05-15 @ 00:02:08
Postat av: Mats

@ Anna

OK, nu får Johanna hotellet att låta som det finaste i hela världen. Så var det inte. Jag må va en person med mörk syn på det mesta men det faktum att de faktiskt tillät rökning över allt drog för min del ner betyget rätt rejält. Dessutom höll jag på att låsa in mig själv på en toalett som gick i baklås.

Men bortser vi från rökning och det faktum att duschen saknade draperi så var hotellet riktigt, riktigt fint. Jag kunde trots allt äta spagetti med köttfärssås sju dagar i rad.

Ja just det, Animation Team var inget att hurra för. Men det är en helt annan historia.

2008-05-15 @ 08:35:13
URL: http://myshit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback