Bal

Just nu känns allt piss. Men det är bara för att skolan är tung och för att jag fick en extrauppgift som skall avgöra mitt betyg i ett ämne. Jag är helt psykiskt utmattad just nu. Men men, imorgon lär det vara över.

I lördags hade vår skola studentbal, vilket var grymt roligt! En jättelyckad kväll som slutade med att mamma fick komma och hämta mig för att jag hade så fruktansvärt ont i fötterna. (och hela bena, men det var värt det).

image118
Snällaste kusin kom och tog kort!


image112
"Måttis" och jag

image117
Lite kapade huvuden..

image115
Vi tog kort vid sjön. Det blåste!

image119
Klassen!

image120
Bästisar! Det var verkligen roligt!

image116
Vackraste vännerna!

Som sagt - en underbar kväll.

Kommentarer
Postat av: Christina69

Men hejsan hoppsan, vilken snygging!!! :-)
Det är ju kolosalt(?) vilket långt hår du har fått nu! Jag är avundsjuk, men vet att min tur kommer så småning om!!!
Skönt att skolan snart är över, iaf för ett tag, och det gör mig gott i hjärtat att se dig lycklig, pigg, frisk och glad, även om du är utmattad och trött emellanåt.
Många grattiskramar till din kommande student!
Christina

Postat av: sandra

herreguud va fiin du va! roligt att du hade det så bra =)

2008-05-27 @ 22:15:56
Postat av: Helen

Haha, fy vilken hemsk bild på mig!
du var hur fin som helst verkligen

2008-05-28 @ 11:44:41
URL: http://heln.blogg.se
Postat av: Sanna

Vad fin du var på balkorten!
Snart fyra år sen jag gick på min bal men det är ett minne för livet.
Trevlig sommar=)

2008-05-29 @ 09:15:14
Postat av: Malin

Varenda gång jag skriver här så blir det visst att jag kommenterar ditt utseende. Men du är ju bara så himla snygg!

Härligt att läsa om en lyckad balkväll. Det är ett år sedan min bal och student nu, och när man i år ser mössor och släp och hör "fy fan vad vi är bra" så vill man att den dagen ska ligga framför istället för bakom en.

Jag hoppas att du får finaste sistaskoltid nu, och sedan en alldeles underbar sommar.

KRAM

2008-05-29 @ 22:49:59
URL: http://bess.se
Postat av: Anonym

Oj va FIN du va :D Klänningen var ur snygg :)

2008-05-30 @ 01:56:26
Postat av: Caroline

Du var så snygg johanna!!!

2008-05-30 @ 09:04:02
URL: http://CarolineAndreasson.blogg.se
Postat av: Anonym

Men! Jag har läst din blogg huuur länge som helst och följt allt. Och beundrats. Nu förstår jag först att du kommer fårn Göteborg och går på Hulebäcksgymnasiet? Där går mina bästa vänner. Jag hoppas du får en underbar student på Onsdag. Ska dit och kolla då :). Gud va paff jag blev.

Sköt om dig :)

/Louise

2008-05-30 @ 19:40:17
Postat av: Nosstgneb

Jag skulle ljuga om jag säger att jag inte är lite smått avundsjuk på Simon(?).

Du är finast i hela världen!

2008-06-02 @ 13:50:49
URL: http://myshit.blogg.se
Postat av: Fanny

Du är sagolikt vacker och påminner en hel del om agnes från idol :)

2008-06-02 @ 18:38:13
URL: http://enfanny.blogg.se
Postat av: Josefine

Hejsan!

Jag har läst din blogg i ungefär ett år nu och kom på att jag aldrig har lämnat en kommentar så jag tänkte att det var dags nu! =)

Jag kom i kontakt med din blogg i samband med att en kompis till mig fick cancer och har följt dig och din resa sedan dess.

Det är så roligt att läsa att du mår bra nu och jag hoppas och tror att du kommer att få ett långt och lyckligt liv.

Tack för en bra blogg
och grattis till studenten! =)

MÅNGA KRAMAR från en trogen bloggläsare

2008-06-03 @ 10:14:25
Postat av: Elisabet Roslund

Jag tänker många gånger på dig Johanna och många gånger på Mats. Så fantastiskt roligt, så otroligt fint med er tillsammans. Ni är såååå söta ihop. Lycka till med allt! Var rädda om varandra.
Kram till er båda/Elisabet

2008-06-03 @ 18:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback