Ride of Hope

Pappa cyklade i söndags ifrån Halmstad till Göteborg för att stötta och samla in pengar till Barncancerfonden genom Ride of Hope.

Ride of Hope består av ett gäng killar och tjejer som cyklar ifrån Lund till Stockholm vars mål är att samla in så mycket pengar som möjligt till Barncancerfonden.

För oss som kanske inte ligger inne med superkonditionen finns ändå sätt att stötta utan att behöva sätta sig på en cykel. Gå in på deras hemsida!
http://rideofhope.se/news.php

Nu ska här packas! Jag och pojkvän köpte just en restresa till den lilla grekiska ön Thassos! Så imorgon klockan 07.00 lämnar vi Sverige i en vecka. Perfekt för mig innan skolan drar igång!
Hejsvejs allihopa!

Kommentarer
Postat av: Micke

Ett Tv reportage från "tävlingen"

Med några vältalande...!

08-08-12 TV4 Nyheterna Skaraborg 6:30

http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=651864&treeId=10078&itemId=438802&renderingdepartment=2.757



"Med en stark vilja och ett..."

hur e fortsättningen Johanna?



Ha det nu riktigt skönt i Thassos

Det är du/ni värda!



Jag kör "2008-08-17 : Uppsala - Stockholm"

//M

2008-08-14 @ 15:35:50
Postat av: tess

så underbart d låter! har läst din blogg sen februari 08 då min bror fick diagnosen hodgkins....han har nu gjort färdigt alla behandlingar och har hgaft en härlig sommar, på måndag väntar första återbesöket...men han har bara tagit blodprover o ska inte scannas...vet inte varför d e så..men det såg väl kanske så bra ut sist att de förväntar sig att d ska vara borta....





ville iaf bara göra mig tillkänna =)

hoppas ni får en underbar utlandsresa!

kramkram

2008-08-16 @ 10:50:28
URL: http://smultronpastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback