Jag har tränat!

Idag packade jag min träningsväska för första gången på nästan åtta månader.
Är det något jag längtat efter under tiden jag varit sjuk så är det att träna.
Idag gjorde jag det.
För mig är det en av de största vinsterna hittills.
Jag har alltid älskat att träna och mått väldigt psykiskt dåligt av att inte kunna göra det nu då jag varit sjuk.
Brist på motivation har det aldrig handlat om. Det har bara inte gått..

Idag gick jag på ett Core pass. Det var verkligen skitkul!
Jag kände mig så himla bra.

Kommentarer
Postat av: Mats Nosstgneb

Du vill att jag ska få ångest? Det är det det handlar om va? jag kan verkligen inte ta tag i träning så som du gör. Och nu när du skriver att du har tränat så känner man verkligen hur illa det är. Jagska också träna, fast ikvöll ska jag träna ölhävning :) Skål Johanna, tusen pussar och kramar/ Mats

Postat av: Anna

GRYMT <3 Ha det så bra i Paris!!! Hälsa Eva också. LOVE YOU!

2007-05-18 @ 21:58:55
URL: http://dobidoo.blogspot.om

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback