Hemma, igen

Så var jag hemma. Igen. Nu har jag lyckats beta av två huvudstäder på en vecka. Bra jobbat.
Jag är helt slut nu. Såhär mycket har jag nog inte gjort sedan jag blev sjuk. Sammanlagt. Typ.

Jag började bli förkyld redan i onsdags kväll och jag hoppade skolan i torsdags.
Nu hostar jag så att det känns som om lungorna ska gå i sönder. Näsan rinner också.
Konstigt det där, tycker jag. Att bli sjuk nu, jag har knappt varit sjuk en enda gång sedan jag fick cancer.
Kanske är det Bactrimet som gjort skött sitt jobb..

Det har i alla fall varit en väldigt rolig vecka! Jag, pappa och mellanlillebror var på Linkin Park igår. Det var skitkul. Först trodde jag inte att jag skulle orka stå upp hela konserten. Sedan trodde jag inte att jag skulle orka hoppa mig svettig eller sjunga tills jag tappade andan.
Men jag klarade nog av alltihop. Jag förvånar mig själv!

Nu är jag helt slut.. Så skönt att få vara ledig i två dagar nu. Jag ska verkligen vila upp mig. Försöka hämta nya krafter.
Imorgon blir det heldag hos mormor, plus bio med favorittjejerna! Det blir bra de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback