Vilken härlig dag

Klockan är tio. Jag somnade på mindre än en timma, och vaknade inte förrän sju timmar senare. Utvilad, utan sömntablett!! Jag åt en väldigt god frukost och gick sedan ut på promenad.
På promenad!!
Det var ingen kort en heller.
Okej, den var inte jättelång men helt klart den längsta jag gått på flera månader!

Nu sitter jag här och riktigt njuter av att jag mår så bra.
Jag ska göra mig en kopp te, sno en filt runt axlarna och sätta mig på altanen. 
Solen lyser. Den värmer så alldeles underbart idag.


Kommentarer
Postat av: Tania

Det låter härligt Johanna. Jag gläds med dig kramiz Tania

Postat av: Elisabet Roslund

Dina possitiva känslor värmer också hela mig idag.
Kraaaaam/Elisabet

2007-03-21 @ 14:24:06
Postat av: anders

så jävla rätt!

2007-03-21 @ 15:36:04
Postat av: Mats Bengtsson

Det är detta man vill se mer av. F*n vad härligt att du får må bra för en gångs skull. Se så, baka lite bullar nu också ;D Puss & Kram/ Mats

2007-03-21 @ 17:34:52
URL: http://myshit.blogg.se
Postat av: Mari

Jag säger som Gwen; Wiiiihooo! ;-)
Va kul, så glad jag blir! Vilket steg! Ingen sömntablett, utvilad & en ordentlig promenad :-D Grattis!

Kramar!

2007-03-21 @ 19:34:22
URL: http://modigh.webblogg.se
Postat av: Mari

Jag säger som Gwen; Wiiiihooo! ;-)
Va kul, så glad jag blir! Vilket steg! Ingen sömntablett, utvilad & en ordentlig promenad :-D Grattis!

Kramar!

2007-03-21 @ 19:34:51
URL: http://modigh.webblogg.se
Postat av: Eva

Va glad jag blir! .. Nu är det verkligen på rätt väg! Älskar dig!

2007-03-21 @ 20:13:12
Postat av: carina

Härligt att höra.Nu ska du se att det bli bättre för var dag. Passa på och njut av det härliga vårvädret.

2007-03-21 @ 20:38:57
Postat av: Sabina

Åh, det är så rättvist!

2007-03-21 @ 20:40:26
URL: http://sabina0513.blogg.se
Postat av: Anonym

Åh vad underbart det låter, inte långt kvar till sommaren nu sweety! Jag blir så glad när du mår bättre, och att du kunde sova utan sömntablett var kanon! Jag älskar dig, du kommer alltid att vara min förebild Hannis! (L)

2007-03-21 @ 21:14:50
Postat av: Fanny

Åh vad underbart det låter, inte långt kvar till sommaren nu sweety! Jag blir så glad när du mår bättre, och att du kunde sova utan sömntablett var kanon! Jag älskar dig, du kommer alltid att vara min förebild Hannis! (L)

2007-03-21 @ 21:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback