Kraft

Jag var för trött för att skriva något igår. Idag är jag om möjligt ännu tröttare. Det känns som om alla krafter och reserver är slut och kvar är bara en smärtande mage, illamående och trötthet.
Det går nog över snart, jag måste bara vila. Och försöka äta, för det vill sig inte. Jag har fått i mig lite honungsmelon idag. Aptiten brukar visserligen öka något frammåt kvällen, det gör den säkert idag med!

Det blev behandling igår, trots att jag var jättetrött och kände mig febrig. Allting drog ut väldigt på tiden och jag mådde fruktansvärt illa. Det botades med lite Kytril och hemskemedicinen Onkovin ströks! Det är den medicin läkarna tror jag fått sådana smärtor av. Nu togs den bort eftersom den gett sådana biverkningar och eftersom en dos mindre inte skall göra någon skillnad på minskningen av tumörerna.
Det kändes verkligen jätteskönt och jag har inte alls haft lika ont i lederna det senaste dygnet som jag brukar ha efter behandlingen.

Nu orkar jag tyvärr inte sitta upp längre, jag måste sova. Tack för att ni finns, kram!

Kommentarer
Postat av: Elisabet Roslund

Vill bara ge en KRAM, kanske kan hjälpa lite....

2007-03-02 @ 14:39:33
Postat av: Johanna

en kram hjälper alltid =)

2007-03-02 @ 15:01:14
Postat av: Anna

En jättekram till världens mysigaste tjej!

Postat av: Jeanette

Skickar en bamsekram till dig och tack för att du delar med dig av ditt liv. Det berör verkligen

2007-03-02 @ 17:53:20
Postat av: Fanny

Blev så glad igår när du berättade att du mådde lite bättre pga att de tagit bort den ena medicinen(L).. Tack för att du ringde igår underbar, du är bäst! Ser fram emot smink kursen vi skall göra på make up store, skall bli så kul att få göra den tillsammans med dig!

2007-03-02 @ 21:45:58
Postat av: Tania

Kram kram kraaaammmm Tania

2007-03-03 @ 09:16:55
URL: http://www.skarvenaset.com
Postat av: Johanna

Ni är så fantastiskt snälla, kram till er allihopa!

2007-03-03 @ 14:07:37
Postat av: Tania

Jag förstår att din dag har varit tuff. Jag hoppas att morgondagen är lite snällare emot dig! Jag hoppas att din morgondag ger dig mindre smärta, mera kraft och lite solsken. Sänder positiva tankar och livskraft till dig!!Kramiz Tania

2007-03-03 @ 22:32:31
URL: http://www.skarvenaset.com
Postat av: Elisabet Roslund

Mycket av det jag tänker, tänker jag på dej Johanna och din familj. På allt som ni ska få uppleva så fort du har blivit frisk! Att få kunna planera in er vardag igen. Kramar om er alla och en extra klapp till Otto / Elisabet

2007-03-04 @ 17:26:45
Postat av: Johanna

Elisabet du måste vara en av världens mest omtänksamma personer, jag hoppas verkligen du förstår hur glad jag blir att du skriver så fint till mig! Otto tackar och hälsar tillbaka, så även mina föräldrar! Stor kram

2007-03-05 @ 18:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback