6 saker om mig själv

REGLER: Varje bloggare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.
Jag blev visst "utmanad". Så nu får jag klura ihop sex stycken saker om mig själv..

- Jag har fotfobi. Skitäkligt är vad det är. Särskilt andras fötter, fast jag gillar inte direkt mina egna heller.
- Innan jag dör vill jag åka på flera äventyrsresor. Jag gillar sånt, oplanerat och vackert skall de vara.
- Min mormor är en av mina bästa vänner. Jag pratar med henne varje dag, hon är riktigt underbar.
- Jag älskar potatis. I nästan alla dess former, bäst är mormors.
- Sedan jag var sex år har jag haft barnreumatism.
- Något av det bästa som finns tycker jag är konserter. Den känslan.. är obeskrivlig.

Kommentarer
Postat av: Caroline Andréasson

haha ja du är en sann potatisälskare! =P hur gick det att sova utan sömntabletter? pussspusspuss!!

Postat av: Pernilla

Va skoj att du antog utmaningen :) Hur är det med dig? Läser din blogg varje dag, och jag tycker att du är väldigt tapper! Kämpa på :)
Kramar

2007-03-20 @ 18:12:51
URL: http://dearpernilla.blogg.se
Postat av: Anna

Du glömde utmana vidare ;) Puss <3

2007-03-20 @ 21:15:07
URL: http://dobidoo.blogspot.com
Postat av: Helen

Visste inte att du också hade fotfobi. Haha, det ligger i släkten ;)

2007-03-21 @ 07:52:28
Postat av: Anonym

"LYCKA ÄR EN GOD POTATIS!!!" hahaha!! :D
men dom har tagit ner den planschen från bamba nu =/ jag saknar den, haha! :D
puss älskling, tänker på dig!

2007-03-21 @ 10:01:52
Postat av: Mari

Jag har också fotfobi!! Isch :-P
Avskyr andras å precis som du så är jag inte speciellt förtjust i mina egna heller ;-) Kramar

2007-03-21 @ 19:43:20
URL: http://modigh.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback