"Vinka lite från mig också!"

image58

Idag har mina minstingkusiner varit här. Jag har lekt med dem i stort sett hela dagen. Då vi satt och åt middag berättade jag att jag snart skulle flyga till ett annat land.
Det var väldigt fascinerande att jag skulle flyga.
William undrade om jag inte kunde vinka lite till morfar då jag ändå satt i planet. Eftersom jag skulle flyga upp i himmelen, över molnen, skulle jag väl kunna vinka till morfar? Lite från William också?
Jag lovade att jag skulle vinka, både från honom och från mig.

Kommentarer
Postat av: Elisabet Roslund

Vilken fin bild! Vilka fina tankar.........
Ha det jätteskönt Johanna!
Kram/Elisabet

2007-06-20 @ 08:16:28
Postat av: Mats Nosstgneb

Ha det så bra Johanna, det var ett tag sen man hörde något(utanför bloggen) från dig. Jag förstår att du har mycket att göra om dagarna, i form av att ta igen förlorad tid med kompisar och annat. Men du kan väl höra av dig och berätta hur det blir med äventyret ner hit till Halmstad. Pussas/ mAts

Postat av: Mats Nosstgneb

Förlåt Johanna, men jag skriver inte till dig nu.
@: JONAS från Jönköping.
Tack för kommentaren eller vad man ska säga. Min midsommar var tokigt rolig, hoppas din vara lika så. Kom till Halmstad nu snart så att vi kan häva ett par öl.
Johanna får också hänga på.
Vad beträffar PerOn så är jag ledsen för att det har tagit slut. Jag orkar bara inte sitta vid datorn så mycket nu när det är fint väder och allt. Men det var iaf kul att du har gillat det hittills. Han kommer tillbaks efter sommarlovet =D
Lev och var glad/ Mats

2007-06-23 @ 13:13:33
URL: http://myshit.blogg.se/today
Postat av: Karin

Hej Johanna!
Hoppas du har en underbar semester nu, och kan njuta av sommaren tillsammans med dina vänner och familj, har följt dig ett tag men inte skrivit något innan. En annan tjej jag följt är Matilda, (http://hem.passagen.se/dummapricken) Hon har också en väldigt fin sida, precis som du! tyvärr gick det inte lika bra för henne...
Med hopp om en bra sommmar! Kramar Karin

2007-06-24 @ 14:17:22
Postat av: jennie

Hej johanna! jag hittade din sida via bcf sida! När jag var 16år fick jag diagnosen dysgerminom, en tumör eller snarare flera på min ena äggstock, som spridit sig till tarmarna i magen. jag ville bara säga att jag tänker på dig och att du var jätte fin i din hatt! jag vet hur det är att vara i en liknande situation som du är i nu! jag önskar dig all lycka i framtiden! kram jennie

2007-06-25 @ 13:56:50
Postat av: Johanna

Elisabet, jag hoppas allt är bra med dig och att även du har en fin sommar! Kraam
Hej Karin, tack för fina ord, och jag har även jag läst om Matilda. Det är obeskrlivgt sorgligt, och nästan var gång jag klagar eller gnäller över hur jag mår, tänker jag på dessa oskylldiga, underbara barn som cancern vunnit över.
Och så plötsligt finns det inte längre något att klaga över.
Jag är evigt tacksam för att jag överlevt, evigt ledsen för Matilda och de andra sjuka barnens skull. Livet är helt enktelt för orättvist.
Jag hoppas även du får en fin sommar!! Kram
Hej Jennie! Vad roligt att du skriver, jag vet inte hur gammal du är nu, eller om du är helt återställd, eller fortfarande sjuk i cancern. Men jag hoppas verkligen på det förstnämnda! Det är så skönt att kunna skriva med någon som varit i samma sitts, så skönt att veta att någon kan förstå..
Ta hand om dig och ha det så bra! Kramar

2007-06-27 @ 20:52:06
URL: http://hannamarias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback