Hemma

Nu är vi hemkomna ifrån Bulgarien. Egentligen landade vi redan igår men det är inte förrän först nu jag har tid och ork till att skriva lite.
Det har varit en helt otroligt rolig och härlig vecka. Allt har verkligen varit så bra!

Nu har jag feber, dunderhuvudvärk och en jätteförkylning, men jag antar att det är sådant som ibland händer efter en resa, kroppen måste väl reagera på något vis.
Jag behöver nog bara lite vila, så går det säkert över. Skall alldeles snart gå och lägga mig, bara ta några tabletter först.
Vi har i alla fall varit med om något riktigt minnesvärt och jag är jätteglad att jag orkade hela veckan!

image62
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fan va snygg du är!!:D

2007-06-27 @ 20:52:17
Postat av: Sabina

Vad brun du är, kvinna ;) Jag har verkligen ansträngt mig att vara utomhus exakt hela tiden för att få lite färg, men tyvärr finns det ingen sol så det är nog lönlöst. Jaja, det är bara juni. Sommaren har kanppt börjat.
Jag blir så glad när jag läser vad du skriver här, Johanna. Ingen människa ska någonsin få komma och påstå att du inte tar tillvara på livet.
Var rädd om dig.
Sabina

Postat av: linda(matildas kompis)

fasen vad snygg du var i håret kvinna! passar ju jättebra ihop med solbrännan =D var bara tvungen att säga det. kämpa vidare nu!

2007-06-28 @ 01:03:46
Postat av: J

Va fin du e !:D:D Du ska vara så stolt !!

2007-06-28 @ 01:35:50
Postat av: Elisabet Roslund

Bilden på dej Johanna är som den varmaste, mest glittrande sol som finns. Den värmer oss som finns omkring dej.
Kram/Elisabet

2007-06-28 @ 06:48:05
Postat av: Helen

Åh, du är så söt johanna!

2007-06-28 @ 13:25:01
Postat av: Hampus

kul att läsa igen, och roligt att din resa har varit bra! hur var midsommar där nere? och jag måste bara också säga det att bilden din är skitsnygg!
maila. :)

2007-06-28 @ 14:49:01
Postat av: Thildoos

så jävla bra är du.
får flashbacks från dagen i bamba när jag ser ditt hår!! och de är goda minnen! fan va stolt jag var! kärlek till dig!

2007-06-28 @ 19:39:22
URL: http://matildaolsson.webblogg.se/
Postat av: annie

Blev det massor utav shopping?? :)

2007-07-03 @ 19:12:39
URL: http://laacatus.blogspot.com
Postat av: Sofie

Shit bruden vad snygg du är! Hoppas att du blir bra snart :)

2007-07-19 @ 20:50:06
URL: http://tikito.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback