Bulgarien

Jag och två av mina bästa kompisar har bokat en sista-minuten resa till Bulgarien!
Flyget skulle ha lyft 16.35 men blev framflyttat till 21.45.
En viss skillnad med andra ord. Men det gör mig ingenting, nu hinner jag vila upp mig ytterligare, stressa av lite, och längta ännu mer!
Det skall verkligen bli superkul!

Jag längtar efter värmen igen. Reumatismen har spökat en hel del de senaste dagarna men om allt är i sin ordning brukar det bli bättre då jag kommer till värmen. Vi får hoppas på det.

Jag önskar er i alla fall en trevlig vecka, så hörs vi när jag kommer hem.
Då är det förresten inte långt kvar tills första utvärderingen. Men det oroar vi oss senare för.
Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: Eva

Jaså vem är den tredje som ska med =) ses snart! ska bli så bra!

2007-06-19 @ 18:16:16
Postat av: Moa B.

Hoppas att det blir lika kul eller roligare än det verkade vara på Hultsfred! :D Och Johanna, våga släppa det förflutna för ett ögonblick och glädj dig åt ditt fantastiskt skojsiga nu!
Hoppas vi ses snart, och ta väl hand om dig!
KRAMAR! Du är världes bästa Johanna!

Postat av: Nicole

Ha det så kul i bulgarien! Du får skriva om det var en trevlig resa när du kmr hem för jag åker nämligen dig jag med snart :)

2007-06-25 @ 14:25:22
URL: http://nicnor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback