Hemma från infektion

Vi är hemma från sjukhuset nu. Äntligen. Tiden går så fruktansvärt långsamt i de där isolerade och tråkiga rummen.
Egentligen skulle vi fått åka redan igår, men jourläkaren vågade inte ta ett sådant beslut så vi blev kvar tills idag då avdelningsläkaren kom istället.

Smärtan är nästan helt borta, den gör sig bara påmind lite då och då. Jag är väldigt trött och hängig men nu skall jag vila ordentligt i några dagar, hoppas bli piggare sedan!
Tack för alla fina gratulationer! Det känns så himla bra att tumörerna är borta.
Nu har jag klarat av det här.
Nu klarar jag vad som helst.

Kommentarer
Postat av: Mats Nosstgneb

GRATTIS! Så härligt att hör (läsa) att du är fri från skiten nu. Du klarade det, världens svåraste prov. Puss hej =)

Postat av: Marie

Skönt du är på bättringsvägen. Kram

2007-07-09 @ 22:51:35
Postat av: Elisabet Roslund

Hej Johanna!
Vill egentligen "bara säja hej" och ge dej en Kram.

2007-07-11 @ 16:17:48
Postat av: Madeleine

Stor kram till dig!!

2007-07-11 @ 20:29:55
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback