Trött och illamående

Dagen efter behandling, jag har inget minne av att det varit sådana biverkningar innan som det visat sig bli efter denna omgång. Igår kände jag knappt av någonting men jag vaknade flera gånger inatt av att det ända jag ville var att spy. Gick upp halv tio, som vanligt då jag börjat med alla tabletter igen, jag vet inte varför men jag vaknar alltid mellan nio och halv tio under behandlingsperidoen. Jag skakade i alla fall i hela kroppen men det ända jag kunde tänka mig äta var pannkakor! Som tur var fanns det några kvar i kylen vilket gjorde min fruskost, sedan dess har jag inte haft  någon aptit överhuvudtaget men efter mycket tjat från min kära mor har jag åtminstone fått i mig två potatisar.
Räknat matte, läst bloggar och sovit är det ända jag gjort idag och det tänker jag fortsätta med, det var planerat fika med tjejerna men jag insåg redan då jag vaknade att jag tyvärr inte skulle orka det, vilket var riktigt synd, det är alltid lika kul att träffa dem! Nu hoppas jag bara på att få må lite bättre imorgon, slippa det onda i magen, illamåendet och den ständiga tröttheten som förföljt mig idag..

Kommentarer
Postat av: Elisabet Roslund

Kan en kram hjälpa dej idag så vill jag ge en STOR KRAM /Elisabet

2007-01-05 @ 18:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback