Orkan och strömavbrott

Just nu sitter jag på Hindås lilla brandstation. Vi har strömavbrott hemma så vi åkte ner hit och dushade. Det är skit irriterande, utan ström har man inte mycket att göra och det är då man inte har något att göra som man börjar fundera. Det är då hjärnan producerar som mest och det är då man oftast har som störst behov av att få skriva av sig - när det inte går.
Jaja, det är tyvärr inte så mycket att göra åt saken, dags att åka hem igen, det är visserligen mycket mysigt att bara ha levande ljus som lyser upp rummet men gud vad tråkigt det blir i längden! Imorgon är det i alla fall skola och jag hoppas verkligen jag ska orka hela dagen, helgen har varit ganska tuff..

Kommentarer
Postat av: Elisabet Roslund

Tänk vad stor betydelse det är att kunna ha ljus omkring sig, speciellt när stormen drar på. Det är ju så att efter storm så kommer det lugn igen.....
Jag vet att du går igenom mycket nu Johanna men jag tror att efter detta kommer du ut som en ny människa med så mycket mer att ge än vad andra människor har. En livserfarenhet, ett nytt sätt att värdera livet och allt omkring oss. Ett nytt sätt att uppleva Nice på. För dit kommer du till sommaren! Frisk!
Kram/Elisabet

2007-01-14 @ 19:00:12
Postat av: Matilda

hehe gumman, tack för att du skrev så om skorna.. fick mig lite övertygad när jag köpte dom ;) hoppas vi ses i skolan imorgon eller i veckan! =)
puss&kram (L)

Postat av: Tax

Strömlöst...
...typiskt
Jorå, kan ju va kul att vara utan några timmar
men sen märker man hur beroende man är.
Här e några gubbs som föredrar dåligt väder,
Från Apelviken
http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=46830

Deras måtto: Det är högtryck vid lågtryck.
Farsan mördade min bräda med motorsåg igår...?
...men jaja, jag har två till :P


En skön grej:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,974963,00.html

Det slog mig lite nu...
att hmmm hur e det igentligen???
Det snackas ju Götebochska där borta...
men...
...ni skriver på Stockholmska...
;D
Ok jag apgarvar nog till imorn.

Mvh Tax

2007-01-15 @ 00:02:39
Postat av: Helene

Hej Johanna, vad snällt av dig att titta in hos oss och skriva ett inlägg! Så tapper du är! Livet är så orättvist! Jag har två söner som är 15 och 17 år, och jag kan till viss del förstå hur din familj och du känner er. Man kämpar på, men oro och ilska finns där! Vad skoj att du uppskattade mötet med scrapbookingtjejen på sjukhuset! Får du ork och tid, kanske du kan dokumentera ditt liv! Sköt om dig! /Helene

2007-01-15 @ 08:58:46
URL: http://swescrapbook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback