nu är det lite för mycket

Det var mycket på sjukhuset igår. Matteräkning, svenska skrivning, doktor, psykolog, kontaktperson, en annan person som också haft hodginks, illamående och trötthet.. Dagen gick visserligen fort men sedan jag kom hem har jag mest mått dåligt. Magen spökar igen och det gör ont som bara den, jag är inte sugen på någonting vilket leder till att jag inte heller äter så mycket, vilket i sin tur leder till att jag mår illa. Mår jag illa blir det ännu svårare att äta och sen går allt bara runt i en cirkel.

Just nu känns allt ganska jobbigt. Jag mår inte bra varken fysiskt eller psykiskt och det är så mycket jag känner jag vill få ur mig men som vägrar komma, allt blir krystat och svårt, både i tal och skrift och stundtals känns det som om jag ska sprängas. Varför blev det så mycket just nu? Jag vill ha uppehåll, jag vill göra nått kul! Jag hade planerat en del även denna helg, men precis som förra veckan ser det ut som om det mesta får läggas på hyllan och ersättas av vila och smärta.
Gå och lägga mig vill jag inte heller, i samma sekund som jag släcker lampan och mörkret lagt sig som en tjock filt över rummet kommer allt på en gång. Som ett oväntat slag och plötsligt har jag hur mycket som helst att fundera och oroa mig över. Men vad skall jag annars göra, om jag skall orka uppleva åtminstone några timmar av morgondagen går det inte att läsa sig igenom hela natten.. Godnatt stormiga värld

Kommentarer
Postat av: anders

tack så mycket för ditt förtroende med mitt byggande eftersom många börjar bli skeptiska nu när det inte händer någonting. första byggdagen blir imorgon och om du har tid så finns det en länk på min blogg som leder till min byggblogg - bloggkåt som man är ;) angående min nya frisyr var många eniga om att jag ser ut som en dörrvakt. själv tycker jag att jag liknar en kåkfarare eller en buddhistisk munk - lite beroende på vad jag har på mig. jag hoppas att du får en bra helg trots allting som krånglar och att du får göra någonting kul, varma hälsningar / anders

Postat av: Tax

Ok gomorron kanske?
bla blabla
får inte heller till det nu, kolla klockan- hmmm
svamlar lite.
bättre ett innläg äh åhhhh fa
Har läst hela bloggen nu iaf.
Vikka friends du har-Dom är med dig för att dom vill det, så är det!
Jag her sagt en mening till mina friends och läser man mellan raderna så säger dom samma mening
fast inte med dom orden, läs själv igen o igen.
de dom säger är:

Tack för att DU finns.

håll fysiken flytande nu bara, den har jag en ide "värsta" grejjen till senare. ja ja ja
Det får bli en teaser, säg till i vår/sommar.

Japp uppehål e så viktigt, det e där friendsen kommer in när man inte fixar uppehållet själv. =O}
Det har dom nog insett?!

Här är min startsida i explorer, alltid kul
http://www.halge.com/svenska/strip/index.asp

nu funkar inte min hjärna längre

Mvh Tax

2007-01-13 @ 02:50:12
Postat av: Emma

va?ska du ha dem i köket då eller?

2007-01-13 @ 13:11:48
Postat av: Emma

hey hey hey
tänkte bara säga att jag saknar dig...
och att du betyder mycket för mig...
och att jag hade en dröm om nästa sommar som va typ HELT perfekt...
du e stark
älskar dig
puss emma

2007-01-13 @ 13:15:09
Postat av: Meta

Hej igen! =)
Tack själv för ditt inlägg, håller med om att det är kul när man får svar från någon och märker att det finns någon som orkar ge lite av sin tid till andra.
Måste säga det igen, jag tycker att du är otroligt modig, som kan ta alla besked och gå igenom alla behandlingar med ett sådant stort lugn. Jag blir verkligen glad när jag läser om din styrka och hoppfullhet, och jag kan sätta mitt högra öga om att jag inte är din enda beundrare.
Keep your spirit tjejen! Kramar till dig =)

2007-01-14 @ 14:24:26
URL: http://tigertass.hotmail.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback