Tillbaka

Tillbaka, i vanlig ordning, till smärta och trötthet. Magen värker, likaså lederna och en allmän trötthet har övertagit hela kroppen. Nätterna blir till en kamp mot klockan, precis som värktabletterna, det måste gå ett vist antal timmar mellan doserna och jag har redan överdoserat en gång, vilket inte visade sig vara så populärt.. Idag var hockeymatch inplanerad men tyvärr blev det inget av den, jag mådde helt enkelt för dåligt för att orka med det. Men trots att jag för tillfället mår ganska dåligt och inte riktigt förstår hur jag skall klara av att gå till skolan denna vecka, hänger ändå torsdagens glädjande svar kvar som ett solsken över mig. Jag orkar faktiskt inte skriva mycket mer just nu, orden vill liksom inte komma ut, det blir inget flyt i språket men jag skulle vilja tacka för alla fina kommentarer jag fått, det känns väldigt skönt att jag inte är ensam om att dela glädjen från i torsdags, tack!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej Johanna!
Har inte kunnat läsa bloggen på ett tag för jag har varit bortrest. Vad härligt att läsa att tumörerna har krympt, men shit för smärta. Jag vet inte hur det känns att ha ont, förvisso har jag fött två bebisar, men det är väll inte riktigt jämförbart. I morgon ska vi döpa min dotter Caijsa, då ska jag tända ett ljus för dig och ett för Alfons och be till gud (om han finns?)att han ska se till att ni blir friska och starka snart igen. Var rädd om dig!! skriver snart igen...

2007-02-03 @ 20:02:07
Postat av: Emma

hej snyggo, hoppas du mår bättre snart.
jag har feting håltimme imon...träffas? julklappsutdelning liksom!!!puss

2007-02-04 @ 17:31:07
Postat av: Elisabet Roslund

Jag vill skicka en hälsning till dej Johanna men också till hela din familj. Jag vet att alla kämpar på sitt sätt och det gör så ont när man inte kan annat en att stå brevid. Du är otroligt stark Johanna och på det sätt som du med dina tankar beskriver din situation så tror jag att alla vet var ni har varandra. Att mitt i livet få en erfarenhet av allt du får gör att du med din familj kommer att se så mycket som andra inte ser. Du kommer att uppskatta livet på ett helt annat sätt. Jag vill skicka dej all styrka och kraft jag har så att du snart är helt frisk. Kramar till dej Johanna och Kramar till hela din familj./Elisabet

2007-02-05 @ 08:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback