Positivt resultat!

Alla tumörer har krympt!!

Jag är så glad. Och lättad.

Jag såg det ganska snart på läkaren då hon kom in genom dörren, hon hade varken en bunt papper i famnen eller ett sammanbitet ansikte, istället bar hon på ett lugnande ansiktsuttryck som då hon såg mig sjunka ihop av lättnad, sprack upp i ett leende. Hon sa att det måste kännas skönt att det arbete jag jobbar med ger resultat.
Om hon bara visste!
Nu känns det verkligen att slutet närmar sig. I och med det resultat vi fick idag kommer behandlingen att fortsätta som planerat, vilket betyder att det idag skulle vara exakt 6 veckor + strålning kvar!
Det känns skönt att kunna fokusera på slutfasen av det här, att våga planera lite av tiden efteråt och inse att det faktiskt inte är så långt kvar till att allt det där jag drömt om de senaste månaderna snart kan komma att slå in!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fantastiskt! Det kändes så skönt att höra! Puss och stor kram

2007-02-01 @ 17:09:58
Postat av: Matilda

IDAG FICK JAG VÄRLDENS SKÖNASTE SMS!!!!!!!! (L)

Postat av: Malin

Va glad jag blir Johanna :D:D:D:D:D Där ser du, det kommer lösa sig :)(L)

2007-02-01 @ 17:51:00
URL: http://malinsofieandersson.blogg.se
Postat av: Tove

Hej Johanna!

Jag har läst din blogg ett tag och kände att det var dags att skriva några rader till dig nu! Du skriver väldigt fint, så nära. Känner igen en hel del då en nära anhörig till mig gick bort i cancer nu i sommras.

Jag hoppas det går bra för dig!Tänker på dig mycket även om jag inte känner dig. Grattis till dagens resultat! Kramar

2007-02-01 @ 19:23:59
Postat av: Alexandra

hejhej!!vad roligt att höra..:D!!!puss & kram

2007-02-01 @ 20:05:53
Postat av: Emma

Du e världens bästa alla kategorier. Det är typ bara jag som e lite bättre!älskar dig, så stark och duktig som du är!puss
ps:förbereder mig redan inför lördag, lyssnar på fångad av en stormvind haha

2007-02-01 @ 20:06:12
Postat av: Mats Bengtsson

Tack för kommentaren Johanna. Precis som du säger så har jag ett ganska kul liv. Det är helt åt skogen så konstigt men jag trivs bra med det. När man har läst din och Alfons blogg så vill man inte klaga på att man har mycket läxor och sådant småtjafs.

Självklart ska jag dricka lite åt dig med. Jag kan nog tillägna hela min fylla åt dig om du vill det. jag har fått så det räcker och blir över. Nu vill jag dela med mig. Om det är någon som förtjänar det så är det en kämpe som du.

Skönt att höra att det blir bättre för dig. Tack för en JÄTTEBRA blogg. Du skriver riktigt, vad ska man säga, underhålladen om något så hemskt som cancer. Misstolka mig inte nu bara xD

Krya på dig vännen, KRAM/ Mats Bengtsson

2007-02-01 @ 20:13:18
URL: http://myshit.blogg.se
Postat av: Anonym

Härligt att höra att allt går åt rätt håll.Fortsätt kämpa på så löser det ig ska du se

2007-02-01 @ 20:31:41
Postat av: Elisabet Roslund

Oh! här sitter jag och blir alldeles tårögd av glädje när jag läser att tumörerna har krymt.....
Du fixar det här Johanna!
Kram/Elisabet

2007-02-01 @ 21:06:20
Postat av: Sandra

Johanna jag är verkligen så glad för din skull! Hoppas nu de här veckorna går fort, så det sedan kan bli sommar! JAG ÄLSKAR DIG!

2007-02-01 @ 21:23:09
Postat av: Helen

Åh Johanna, detta gör mig så glad. På gotland ska alla vara friska och glada. /Din kusin. :)

2007-02-01 @ 22:05:18
Postat av: Isabell

Blev väldigt glad för ditt sms, saknar dig. Älskar dig verkligen jätte mycket.

2007-02-02 @ 10:10:43
URL: http://annaisabell.blogg.se
Postat av: Sofia

Kan inet säga tillräckligt många gånget, helt underbart!!:D

Pussar & Kramar

2007-02-02 @ 10:13:07
Postat av: Caroline

GUD VAD SKÖNT!! vad glad jag blev!!! nu är det snart slut gumman! åh vad glad jag bölev kan inte beskriva, men du skall veta att jag tänker på dig även om du kanske inte tror det =) pusspusspuss!!

2007-02-02 @ 10:34:06
URL: http://CarolineAndreasson.blogg.se
Postat av: Anna

Hej

Jag vill börja med att säga ett stort Grattis till utfallet av din senaste undersökning. Jag har läst din blog ett tag men aldrig skrivit. Jag tycker att det är väldigt starkt av dig att orka förmedla vad du känner inför din sjukdom, och du gör det på ett väldigt bra sätt. Jag tycker att du skriver jättefint!

/Anna

2007-02-02 @ 17:54:51
Postat av: Lena

Vad glada vi blev hemma när Sandra berättade att allt är på rätt väg. Snart skiner solen igen o vi träffas på havet. Härligt
Kram Lena

2007-02-03 @ 08:04:11
Postat av: Fanny

Jag blev så glad när du berättade det här för mig, äntligen! Snart är det sommar och då skall vi ha det underbart(L) Jag älskar dig!

2007-02-05 @ 23:49:57
Postat av: Moa

Vad glad jag blir :D Fortsätt att kämpa på, tänker på dig!

2007-02-06 @ 16:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback