Ont och trött

Igår vaknade jag och kände mig mycket pigg. Eller åtminstone mycket piggare än jag gjort någon annan dag den senaste veckan. Underbart tänkte jag, nu vänder det, nu kommer allt säkert bara bli bättre och bättre! Detta fantastiska tillstånd skulle självklart utnyttjas så därför åkte jag in på bio med en god vän! Det blev dock det kortaste biobesök någonsin för min del eftersom vi gick efter tag - filmen var verkligen inte bra - men det var hur som helst jättemysigt och kul att få komma hemifrån, titta på andra människor och få prata av sig lite! Tyvärr tyckte inte min kropp att detta var ett lika lyckat beslut, vilket jag nu fått mycket tydligt förklarat för mig. Smärtan har satt sig i hela överkroppen, knäna vill inte längre bära och huvudet känns precis sådär otroligt stort som det bara gör då de absolut inte vill göra något annat än sova.
Så nu skall jag snart sova. Igen. Morfinet hjälper mot smärtan men jag gillar inte att man blir så borta av dem, allt blir bara till en sådan obehagligt tjock dimma,

Fast lite positivt finns det alltid! Idag har jag till exempel fått en ny mobil, en som man till och med kan se på displayen vem som ringer eller vad det står i sms;en, det kunde man inte på den gamla! Idag är det också mycket fint väder, och trots att jag tyvärr inte har någon ork till att gå ut så är det åtminstone mycket mer uppiggande med sol än med regn då man ligger och tittar ut genom fönstret! Men bäst av allt är att jag nu har uppehåll från medicinerna, vilket innebär 17 tabletter mindre att tänka på varje dag - riktigt skönt!
Trevlig helg, tack för era fina hälsningar, jag hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: Elisabet Roslund

Önskar dej en så trevlig och skön helg som det bara kan bli, trots allt.
Kram/Elisabet

2007-02-17 @ 16:53:43
Postat av: Emma

hej snyggo!hoppas du inte blir drugattic efter all dimma=)...haha puss

2007-02-17 @ 22:33:16
Postat av: Mats Bengtsson

Afff, vad kul att du fick vara pigg ett litet tag i alla fall. Det låter som min helg. Jag var pigg men sen somnade jag. Men det har sina förklaringar. Sådant händer. Kram hejdå. /Mats


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback