Hungrig för första gången på två veckor!

Idag kände jag hunger för första gången på två veckor. Det är inte så att jag gått runt och varit mätt i fjorton dagar. Det är bara det att min aptit varit lika med noll. Jag har petat i mig lite för att jag vet hur det blir om jag inte gör det. Då blir det yrsel och svimningar. Och då är det faktiskt bättre att äta, även om det inte smakar gott och hjärnan skriker NEEJ så fort jag kommer in i köket.

Jag kan absolut bara äta det jag är sugen på just för stunden. Nuförtiden är det framförallt gröna äpplen, honungsmelon, vitkålssallad och köttfärssås.

Jag vet.

Jag är konstig.

Men det är olika varje gång. Förra gången var det knäckebröd, chips och potatisgratäng som gällde. Det blir så säger läkarna, fullt normalt.

Så lugn.
Jag är normal.

Idag var jag i alla fall hungrig. Så jag åt. Visserligen var det köttfärssås och vitkålssallad men poängen är att jag var hungrig. Det måste ju vara ett gott tecken!


Kommentarer
Postat av: Anna

Det måste det! :)
Skönt att höra.
Ses snart!
Puss och stor kram favorittjejen!

Postat av: Elisabet Roslund

Det är ett gott tecken att du är hungrig!
Snart kommer nästa goda tecken och nästa och nästa....Snart är du tillbaks till den vanliga Johanna, den som du var innan du blev sjuk. Det går fortare än du anar.
Kram/Elisabet

2007-02-23 @ 10:31:15
Postat av: Emma

Gött mos!vitkålsallad is the shit, hoppas allt är bra och att vi ses i dagarna. puss jag älskar dig massor

2007-02-23 @ 12:04:15
Postat av: Fanny

Kanon, snart skall vi äta jannes - pizza också, och potatis, tacos och allt annat sånt där gott! Jag saknar dig, hoppas vi ses till helgen min sköna! (L)

2007-02-23 @ 16:26:11
Postat av: Johanna

Fanny - det ända vi ska!!
Elisabet skulle jag kunna få din adress? Om du inte har lust att skriva den här får du gärna skicka ett mail till [email protected] OBS det är 3 st N i johanna! Tack!

2007-02-23 @ 17:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback