Frossa

Imorgon är det behandling. Hoppas jag i alla fall. Som det känns just nu kommer det inte att bli av, jag fryser verkligen jättemycket, trots att jag har på mig två par byxor, tröja, fliströja och morgonrock, plus mössa. Det kändes ändå okej imorse, lite trött kanske men inte värre än vanligt med tanke på omständigheterna i gårkväll, då jag tagit min sömntablett men ändå irrade runt som en vilsen höna som verkligen inte kunde sova. Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde men när jag väl somnat, lyckades jag åtminstone sova tre timmar innan det var dags för nästa förbannade kamp mot smärtan i magen. Nytt rekord sedan torsdags - tre timmar sömn i sträck, fantastiskt!
Men som sagt, imorse var det ändå okej men dagen kändes nästan för lång redan efter första lektionen.. Jag åkte hem, tänkte att om jag äter lite så släpper säkert både huvudvärken och illamåendet men efter lite pasta blev allt bara ännu värre. Så nu har jag faktiskt bestämt mig för att ta en såndär stark tablett, en såndär som är snäppet under morfin, som antagligen kommer göra att jag somnar gott ganska snart! Vi får se hur det blir imorgon, hoppas det blir av för jag är verkligen inte sugen på att detta skjuts upp ytterligare..

Kommentarer
Postat av: Elisabet Roslund

En liten hälsning..........En Varm tanke och en Stor Kram från mig

2007-02-07 @ 20:37:52
Postat av: Eva

Älskar dig baby! Ring om du vill ha sällskap imon! ..

2007-02-07 @ 20:42:36
Postat av: mamma o pappa

Nu ger vi oss inte Johanna!! Sova får vi göra till sommaren på en varm klipphäll medans bröderna badar i det varma vattnet och fiskar krabbor!!

2007-02-07 @ 21:06:13
Postat av: Anna

Johannavännen, hoppas verkligen att magen ger sig och att det som låter som feber inte är det. En stor varm kram. Hoppas allt känns bättre imorgon.
Jag finns här. Jag också :) KRAM som sagt!

Postat av: Johanna

Tack så mycket allihopa, jag blir så glad när jag läser! Skall alldeles strax åka till sjukhuset nu, vi får se om jag måste stanna, som det känns just nu blir det nog antagligen så.. Men det kan alltid ändras under dagen och det är precis vad jag hoppas på! Kram till världens snällaste!

2007-02-08 @ 07:54:47
Postat av: Emma

hoppas det går jättebra på sjukhuset och att du kan sova godast ever!jag älskar dig jättemycket, du klarar detta min lilla superbästis!pussar och kramar!Emma

2007-02-08 @ 11:55:55
Postat av: Thildoos

jag tror du klarar det gumman! tänk på sommaren och blåa bussen!! det är inte långt kvar nu! ha en bra vistelse på hotellet! =)
puss min hoggo!!! (L)

2007-02-08 @ 13:39:45
URL: http://matildaolsson.webblogg.se/
Postat av: Swan

Kära Johannisen!
Hoppas det rullar på lite lättare för dej..sportlov nu ju! vi får höras om du orkar hitta på något med mej å annisen! Lite pyssel och teatime med scones :)

puss älskade!
ps. Har 2 burger king jobb nu! :D haha! nerd!

2007-02-08 @ 19:03:52
Postat av: Emma

hejsan svejsan!
hoppas du mår bättre snart, melodifestivaltime ju!jag ska på genrepet idag med mia och anna!min käre styvmor asså=)ha de bäst, gå på fest puss
Din vapendragare

2007-02-09 @ 12:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback