En bra dag

Jag kan känna hur värdena rasar. Blåsorna exploderar i hela munnen, att borsta tänderna blir till ett härligt blodbad och ögonen svullnar igen på kvällarna. Allt är med andra ord i sin vanliga ordning. Som det brukar vara i slutet av ett uppehåll.

På torsdag drar sista behandlingen igång. Jag tror jag längtar. Det känns så just nu i alla fall.

 

Igår var jag i skolan för första gången på två veckor. Det var väldigt skönt att få komma hemifrån och att få träffa kompisarna igen, man blir lätt rastlös av att vara hemma så länge. Åtminstone jag som är helt ovan vid att spendera så mycket tid hemma. Fast jag har ju vant mig, åtminstone lite. Det är stor skillnad på nu och innan jag blev sjuk. Men det gör inte så mycket, snart är detta över och då skall jag ut på nya äventyr igen!

Det är inte långt kvar nu. Jävla kämpaglöd!!


Kommentarer
Postat av: Caroline Andreasson

Härligt att det verkligen på allvar börjar ta slut! kul för dig att du orkade gå till skolan med, tyvärr såg jag dig inte, i och för sig brukar jag aldrig se dom andra på samhäll :( hoppas att idag blir en bra dag! pusspussspusssusss

Postat av: Jonas från Jönköping

Härligt att sista blocket börjar snart! Snart kommer allt att vara över! Tänker på dej!!!!

Ha de super! Jonas

2007-02-27 @ 21:59:18
Postat av: Sarah

Har nu suttit i nästan 2 timmar och läst varenda inlägg! Jag är verkligen fascinerad över hur stark du är och jag hoppas och tvivlar på att du inte ska besegra cancern! Lycka till nu, jag kommer in här flera gånger :)
Kram

2007-02-28 @ 06:32:36
URL: http://pure.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback